יום שני, 28 במרץ 2011

סכיני גילוח חד פעמיים חדשים לSchick

תמיד ניתן למצוא אצלי בבית חבילת סכיני גילוח חד פעמיים שאספתי בסופר, שיהיו לכל מקרה. אם נוסעים לטיול/נסיעה ולא רוצים להיסחב עם הרב פעמי ובמקרה להשאיר אותו או למקרה וחברה שמתקלחת אצלי מגלה שפספסה קצת.

אני לא אומרת שהסכינים החד פעמיים שיש לי הם מושלמים, הם פתרון פשוט וקל לבעיה שצצה מידי פעם. קבלתי להתנסות שני מארזים של סכיני גילוח חד פעמיים שמיועדים לנשים של Schick.


הראשון, שיק קוואטרו נשים עם ארבעה להבים שעפ"י היצרן הוא סכין הגילוח החד פעמי הראשון בישראל עם 4 להבים שפונה לקהל הנשי. לא נראה לי שיהיה גבר שישמח להסתובב עם סכין גילוח ורודה מחיר מומלץ לצרכן 29-32 ש"ח למארז שמכיל 3 סכינים.

השני הוא שיק אקסטרים, סכין חד פעמים לנשים בעלת 3 להבים שמשתלבת בה פס לחו מועשר בויטמין E . מחיר מומלץ לצרכן 18-22 ₪ למארז שמכיל 3 סכינים .

לשני הסכינים ידית ארגונומית משולבת גומי נגד החלקה ולאחיזה נוחה יותר.


ועכשיו להשוואה שלי, השוויתי את שני הסכינים לסכין הגילוח הפשוטה שיש לי בבית מבחינת תחושה ביד, גילוח ותחושה של העור לאחר הגילוח. לסכין הפשוטה שקניתי בסופר וזרקתי במקלחת יש ידית אחיזה דקה ולא הכי נוחה והיא משאירה תחושה לא הכי נעימה במגע עם העור.

בשיק אקסטרים גם הרגשתי את המגע הפחות נעים של הפלסטיק על העור אבל הסכין עשתה את העבודה.

מהשיק קוואטרו הייתי מאוד מרוצה, הידית נוחה במיוחד, הסכין מתאימה את עצמה למתאר של הרגל ומשאירה אחריה תחושה נעימה. אומנם מדובר בסכין חד פעמית אבל התחושה היא בדיוק כמו זו של הרב פעמית ולאחר שלושה שימושים לפחות לא הרגשתי שהסכין נשחקה או פחות נעימה מהשימוש הראשון.


גילוח מהיר ונעים

אודליה


זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה