יום שלישי, 22 במרץ 2011

דאק דיסק ג'ל – הדרך החדשה לניקוי האסלה

המותג DUCK משיק מוצר חדש לניקוי וחיטוי השרותים, ג`ל פעיל שמגיע בשפורפרת נחמדה עם לחיצה פשוטה שבעזרתה מצמידים את הג`ל לדפנות האסלה.

הרעיון החדש מבטל את הצורך במוצרי האסלה מפלסטיק הנתלים ויכולים לשאת חיידקים בגלל מיקומם הרגיש. קבלתי את הדאק דיסק ג`ל בריח ים להתנסות.



בתמונה תוכלו לראות את השפורפרת שמזכירה סוג של מזרק, את הפיה, את הדיסק שנצמד לאסלה לאחר לחיצה ואת הפיה לאחר הלחיצה. השימוש במוצר מאוד פשוט ונוח, כשלאחר השימוש מחזירים את הכיסוי ושמים בצד עד שתגמר הדיסקית. אהבתי שיכולתי לבחור את המיקום באסלה מבלי ההתייחסות שנדרשה ממני קודם כשעשיתי שימוש במתלי הפלסטיק.

בהתחלה שמתי דיסקית אחת כשלאחר הורדת מים יש ריח של חומר ניקוי שלא ממש מזכיר ריח ים ומקציף בצורה מינימלית. בגלל שאני אוהבת לראות את קצף הסבון לאחר כמה ימים הוספתי דיסקית נוספת בצידה השמאלי של האסלה ואז היתה כמות מספקת של קצף סבון

לצערי אין לי מעבדה כדי לבדוק את רמת החיטוי ולפני ואחרי שימוש מרגע ששמתי את הדיסקית לא עשיתי שימוש במברשת ונראה שהאסלה שומרת על לובנה ללא צורך בהתערבות חומרים נוספים שבדרך כלל אני שופכת לאסלה.

בכל שפופרת של דאק דיסק ג`ל יש 6 מנות/דיסקיות של ג`ל פעיל. כשעל פי המידע על האריזה כל מנה מתאימה לניקוי של שבוע ימים, עבר כבר יותר משבוע מאז שהצמדתי את הדיסקית הראשונה ואני לא רואה כמעט שינוי בכמות או בגודל הדיסקית. עוד ייתרון למוצר שניתן לעשות בו שימוש בכמה אסלות בו זמנית ולא להשאיר אותו באסלה אחת כמו מתלה הפלסטיק.

דאק דיסק הג`ל קיים במספר ניחוחות: ים, ליים ואייס בריז כשאני מציינת שאת ריח הים לא ממש הרגשתי. מחיר מומלץ לצרכן: 19.99-23.99 ₪ וניתן להשיג בכל מקום.

ניקיון נעים

אודליה

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה