יום שני, 21 במרץ 2011

חדש על המדף - סירי תרמוס השומרים על החום

קורה יותר מפעם אחת שמתארגנים לארוחה אצל חברים, כל אחד מביא תבשיל משלו ואז מתחיל הבלאגן במטבח המארח עם חימום כל המנות. חשבתי שהסיר הזה הוא בדיוק הפתרון לבלאגן שבמטבח, סיר תרמוס ששומר על החום עד לחמש שעות.

קבלתי סיר תרמוס קלאסי בגודל של 3.5 ל` להתנסות, לעיצוב לא כל כך התחברתי בהתחלה, הלבן עוד בסדר אבל פס הזהב קצת הציק לי עד שהתרגלתי, צילמתי ואפילו חשבתי שהוא יפה


הסיר הוא בעצם תרמוס מגודל, יש בו שכבת בידוד מפוליאוריטן מוקצף ושכבה פנימית של נירוסטה שאינה שבירה ושכבת פלסטיק חיצונית לנשיאה נוחה מבלי סכנת כוויה. למכסה שבנוי מאותם מרכיבים סגירת חצי הברגה פשוטה.

עשיתי ניסוי פשוט, בישלתי תבשיל פשוט של פסטה עם קציצות בקר, פעלתי על פי ההוראות הפשוטות לשימוש בסיר (שפיכת מים רותחים לחימום הנירוסטה) והכנסתי את התבשיל הרותח ורצתי מהבית. במקור תכננתי לצלם ופשוט פרח לי מהראש, חזרתי אחרי כמעט 4 שעות גוועת ברעב וניגשתי ישר אל הסיר.

את האמת לא ממש ציפיתי לקבל מנה חמה במיוחד, אולי פושרת והופתעתי לטובה. התבשיל היה חם, לא רותח אבל בהחלט חם ואל תשכחו שעברו כמעט ארבע שעות.

הסירים מגיעים במגוון מחירים החל מ-139 ש"ח לסירי ה-3.5. ליטר ועד 280 ש"ח לסירי ה-10 ליטרים.

במייל שקבלתי עם הסיר נכתב שהוא מומלץ לכל מיני פעילויות בהן: העברות מנות לארוחת החג אצל חברים או משפחה, לחובבי המנגל והבר בי קיו, לפיקניקים ולטיולים כשהסיר מתאים גם לשמירה על מאכלים קרים, לאמהות של חיילים המגיעות לביקור בבסיס ולשומרי שבת - חוסך זמן ועבודה לפני כניסת השבת.

גם גלובס פירסמו ביקורת מעולה על הסיר


אני חושבת לקנות סיר שכזה מתנה לחג להוריי

אודליה

את סירי התרמוס ניתן לרכוש באתר האינטרנט: www.sirtermi.co.il , בחנות היבואן ברח` הבנים 50 בהוד השרון ובחנויות שונות ברחבי הארץ

תגובה 1:

  1. יופי של סירים שמאפשרים העברה של אוכל מבושל ממקום למקום

    השבמחק