יום ראשון, 13 במרץ 2011

הקצב החדש של רבלון

לאחרונה יצא לי לקחת במסיבת עיתונאים של חברת רבלון, במסיבה הציגו את שלושת הפרטים האחרונים בסדרה האיפור המהירה של רבלון.

רבלון מתאימה עצמה לאישה המודרנית שנדרשת להתמודד עם קצת החיים המהיר מסביבה תוך שהיא מקדימה לעצמה כמה דקות בתחילתו של יום לאיפור מהיר. המוצרים החדשים של רבלון אמורים לסייע ולהקטין את הזמן אותו נצטרך להקדיש לאיפור.

במסיבת העיתונאים המאפר ערן פאל הדגים איפור מהיר על דוגמנית, הוא באמת עבד מהר והציג איפור פרפקציוניסטי עד הפרט האחרון בזמן קצר מאוד. אבל בתור אחת עם ידיים עקומות באיפור אם אנסה להעתיק את הביצוע שלו הסיכוי שאסיים בפחות משעה נמוך מאוד :P

בין הסדרה החדשה ניתן למצוא את מסקרת Custom Eyes, מסקרה עם טוויסט שנמכרת ב-115 ש"ח. מסקרה בעלת מברשת חדשנית לה שני מצבים למראה טבעי ודרמטי.

תמונת יח"צ

המסקרה בעלת פורמולה חדשנית, עם טכנולוגיית "הציפוי הגמיש", המשלבת בתוכה ג`ל סמיך, שעוות וסיליקונים שונים. שגורם לחומר להחליק בעדינות על הריסים, אינו יוצר גושים ואינו מתפורר.

המברשת מחוברת אל מכסה חכם שכאשר מסובבים אותו בין מצב 1 ל-2 מתקבלת צורה שונה של המברשת. צילמתי תמונה להראות את שני המצבים

מקווה שמצליחים לראות

קבלתי את המברשת להתנסות וחייבת לציין שלא הצלחתי למרוח את המסקרה על עצמי אפילו פעם אחת, המברשת ארוכה וגמישה שמאפשרת מריחה בקלות רבה.


לדעתי ניתן לראות בבירור את ההבדלים בתמונות בלי ועם המסקרה וכמובן את ההבדלים בין מצב 1 למצב 2.

עשיתי משהו שלא אמורים לעשות, נרדמתי עם המסקרה עליי כשהתעוררתי הייתי בטוחה שאראה כמו מתאבקת. אבל לא, המסקרה נשארה במקומה ולא נמרחה גם אחרי שנת הלילה

המוצר השני שקבלתי להתנסות הוא עפרון עיניים ג`מבו Luxurious Color Smoky Crayonליצירת מראה מעושן שנמכר ב-90 ש"ח.

עפרון אוטומטי, פשוט לשימוש ותפעול, העפרון מגיע עם מחדד מובנה והוא משווק ב-3 גוונים שונים: שחור, ברזל (אפור מטאלי) וברונזה (חום מטאלי(. אני קבלתי להתנסות את עפרון הברונזה, בדיוק הצבע שלי.


תמונת יח"צ

את האמת רציתי להעלות לכאן תמונות שלי מאופרת עם העפרון, רק שאין מה לעשות אני לא הכי מוכשרת בזה :-) אז תאמינו לי שעשיתי בו שימוש, העפרון בעל מרקם רך במיוחד וקל ואפילו יותר למריחה. עשיתי בו שימוש להדגשת העין ובתור צללית. השתמשתי בעפרון ופיזרתי אותו בעזרת האצבע, עבד מעולה. העפרון מתאים לי במיוחד בגלל שצלליות אני מצליחה לפרק בלי כוונה בתיק

כחלק ממסיבת העיתונאים היתה פינת מניקור להדגמת הלקים החדשים, Top Speed – לק המתייבש תוך 60 שניות שנמכר במחיר 46 ש"ח.

הקונספט מאחורי הלק הוא ייבוש מהיר אחרי מריחה קלה, נתתי יד חופשית למניקוריסטית שבחרה עבורי את הצבע הסגול שבמקרה גם התאים לצעיף. אין לי מושג אם המריחה היתה נוחה כי לא מרחתי לעצמי אבל נראה היה שהיא עושה זאת בקלות.


שתי שכבות לקח בערך 2 דקות לייבש ולא 60 שניות כפי שצויין אבל 20 דקות לאחר מכן ניגשתי להוריד את הצבע הסגול (היה לי קשה להתרגל אליו) ושכבה אחת של לק שקוף התייבשה בפחות מ-60 שניות. כנראה שזה תלוי ברמת השקיפות או הצבע שתבחרו לעצמכן.

תמונת יח"צ

הלקים מגיעים ב-8 גוונים עם ציפוי חלק ומבריק.

את מוצרי "רבלון" ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O ובפרפומריות מובחרות.

אודליה


זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

אל תשכחו את ההגרלה המהממת, אופה לחם חדש של מרפי ריצ`רדס

תגובה 1:

  1. דווקא את העיפרון שהכי סיקרן אותי לא העלית :) ניחא. אני אישית פשוט משתמשת כבר במייבש לק ובלי קשר לימדתי את עצמי להיות יותר סבלנית בעת מריחת לק עד לייבוש שלו.

    השבמחק