יום ראשון, 3 באפריל 2011

תפריט אביב חדש במסעדת רג'ינה ממתחם התחנה

גילוי נאות הייתי אורחת המסעדה

את מתחם התחנה ביקרתי עוד לפני שנפתח לציבור ולפני שנפתחו במקום החנויות/מסעדות ואהבתי. היום אחרי סיור ערב שעשיתי לעצמי במקום חייבת לציין שאני אפילו אוהבת יותר חיוך

יצא לי לבקר בתחילת השבוע מה שגרם למתחם להיות קצת שומם (יתרון), מקסים ומושלם לתמונות.

שמחה על ההזמנה לטעום את תפריט האביב של רג'ינה ולו רק בגלל הביקור במקום. נחזור למטרה לשמה הגעתי למתחם, מסעדת רג'ינה – מסעדה ישראלית שעושה שימוש בחומרי גלם מקומיים טריים, צבעוניים ועזי טעם. המסעדה משלבת אוכל ביתי עם מטבח פיוז'ן ישראלי וניתן למצוא בה גולש הונגרי לצד דג מרוקאי, מרק קרעפלך לצד מרק קובה לבנוני ושניצל לצד כריך טוניסאי.


המסעדה הוקמה לפני כשנה וחצי והיא בבעלות איש העסקים ניר שפריר ודפנה בר ציון הבעלים של קפה סוזאנה. לדפנה נקודה חמה בלב למסעדה כשאחת הסיבות שהמסעדה קרויה על שם סבתה רג'ינה והוקמה בהשראת תחנת הרכבת. במסעדה ניתן ליהנות מכמה אפשרויות ישיבה בהם גינה, מרפסת, דשא וחדרים פנימיים. ונעבור לארוחה.

לראשונות הוגשו לנו

צלחת חמוצים (שלא מצאתי בתפריט) והכילה זיתים, פלפלים ומלפפונים מוחמצים ביתיים, טעמתי רק את המלפפונים שהיו לי טעימים והזכירו את המלפפונים שאמא הכינה בבית.

ליבת חצילים, טחינה טבעית ורימונים (23), חציל קלוי שלא הצלחתי להחליט אם תובל בסילאן או דבש אבל היתה לו מתיקות כל כך נעימה וטעימה שהשתלבה מעולה עם גרעיני הרימון, מנה מומלצת.

לחם מרוקאי חם מהתנור עם קונפי שום (16), הלחם לדעתי לא היה כל כך מרוקאי, היה חסר לי בו משהו אבל בהחלט היה טרי, חם מהתנור וטעים.

עוד שתי מנות ראשונות שבחרנו מרק גונדי פרסי ( 38) שהזמינה ל' ואני רק טעמתי, סוג של מרק עוף שאני לא הכי התחברתי אליו ול' אמרה שמאוד טעים לה.

וסלמון מעושן עם פרוסות אבוקדו עם בצל ירוק וצלפים (38), מנה פשוטה בלי טוויסטים ומשחקים. סלמון מעושן במקום שנפרס לפרוסות עם בשר שיש מה לאכול ומשתלב מעולה עם טעמי האבוקדו, צלפים, הבצל הירוק ושמן הזית. מנה פשוטה וטעימה.

לעיקריות לא הצלחתי להחליט באיזה מנות לבחור אז הגר מנהלת המסעדה החליטה שאין בעיה ותגיש את שלושת המנות חיוך

המנה הראשונה שהומלצה היא שווארמה סינטה על טחינה וסלט של בצל וסומק מוגש עם לחם מרוקאי (65), המנה שהכי פחות אהבתי. הסינטה היתה אובר קוקד וקשה ללעיסה כשהבצל/סומק היה לי מלוח מידי ופשוט ויתרתי על המנה.

פילה דייגים (סיבאס) אפוי בנייר עם סומק וזעתר בלדי (74), דג שנבחר בהתאם להיצע הדגים הטריים באותו היום שנאפה בתנור ואליו מצטרפים ניוקי שהוקפצו עם ירקות ועשבי תיבול. הדג עשוי בדיוק, עסיסי כשהניוקי שהוקפצו טעמים לכשעצמם ומשתלבים מעולה עם טעמי הדג והירקות, מנה טעימה.


המנה העיקרית האהובה עליי מורכבת משני דברים אהובים, פחמימה (בצק) ובשר טחון. בורקס יפואי ממולא בבשר, עשבי תיבול וצנוברים, מוגש עם פרוסות מלפפון כבוש, עגבניה וטחינה (42). הורגש שהמילוי הוכן באהבה, שילוב הטעמים הזה לא תמיד עובד ונתקלתי יותר מידי פעמים בתיבול ייתר, כאן התיבול היה מעולה וטעמי הבשר נספגו בבצק העלים של הבורקס המרובע. מנה משביעה, טעימה במיוחד ומומלצת.

סיימנו עם קינוח פשוט במיוחד של שלישיית מתוקים שמורכבת מעוגת גזר, תמרים וחלווה אגוזים (33), מנה שתוכל לספק חשק של כמה סועדים שונים למתוק. עוגת גזר טריה וטעימה, חלבה רכה ונימוחה ותמרים יבשים שלא טעמתי כי הספיקה לי המתיקות כשכל מרכיב לכשעצמו מתוק ומרגיע את הקיבה הקטנה חיוך

התאהבתי מחדש במתחם התחנה ובבורקס הבשר שמזמן לא מצאתי כל כך טעים חיוך למתחם ולרג'ינה בטוח שאחזור בימים רגועים שכאלו חיוך

פרט חשוב, המסעדה כשרה ותהיה כך גם בפסח הקרוב ותהווה פתרון לשומרי הכשרות שיבלו בחול המועד פסח ואז כמובן שלא יהיה בורקס בשר חיוך

בתאבון חיוך

אודליה

מסעדת רג'ינה

שעות הפתיחה: א - ה 02:00 - 10:00 ו' 10:00 - עד כניסת שבת

מוצ"ש עד - 01:00

מתחם התחנה נווה צדק (מבנה 10), תל אביב

טלפון: 9443031–057 פקס: 03-7367575


מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה