יום ראשון, 5 ביולי 2015

חדש על המדף – גבינה צהובה וגבינת גאודה מבית שופרסל

לפני כחודשיים קיבלתי להתנסות את מוצרי החלב החדשים מבית שופרסל, בו הבעתי את רצוני לדגום גם את הגבינות. לשמחתי נתקלתי בהם בתחילת השבוע על המדפים והם ישר נאספו אל עגלתי.



מדובר בגבינה צהובה שאמורה להתמודד מול הגבינה הנמכרת ביותר בשוק של תנובה ומקבילה לה מבחינת רכיבים ואחוזי שומן, רק במחיר מוזל יותר של בסביבות 5 ₪ למארז. בהשוואה מול גבינת 22% שומן (גלבוע) מצאתי שרק בנתרן יש הבדל משמעותי לטובת גבינת שופרסל 500 מ"ג נתרן לעומת 750 מ"ב במתחרה.

נעבור לחלק החשוב, מבחן הטעם כי בסופו של דבר לא משנה כמה המוצר יהיה משתלם אם הוא לא טעים. מאוד נחמדה, לא הרגשתי הבדל משמעותי בין הגבינות המוכרות בארץ לבינה ואת מבחן הטוסט מבחינתי היא עברה בהצלחה.

הגבינה האהובה עליי ביותר היא גאודה ולכן חיכיתי להגעתה. כיום אני רוכשת מארז גבינה בנמכר בין 25 ל-30 ₪ למארז של 150 ג', מחיר לא זול בכלל ועדיין מידי פעם מתחשק לי. הגאודה של השופרסל נמכרת בערך בחצי מחיר ועל הנייר מאוד משתלמת. היא מגיעה עם 28% שומן ורכיבים זהים לרוב הגבינות בתחום.

מבחינת הטעם היא היתה פחות מוצלחת מהגבינה שאני אוכלת לרוב. באכילה רגילה בכריך או סתם כפרוסה ללא תוספות הורגש בה מעט טעם תעשייתי. במבחן הטוסט כמעט ולא הורגש ההבדל בטעם.

את הגבינה הצהובה הרגילה אשמח לרכוש שוב ולהשתמש בה כגבינה הקבועה שלי.

הגבינה הצהובה עלתה לי 11.90 ₪ וגבינת הגאודה 14.90 ₪, שניהם במארזים של 200 ג'. רכשתי את שתי הגבינות ברשת השופרסל ושם גם ניתן למצוא אותם ברחבי הארץ.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

3 תגובות:

  1. אנחנו דוקא אהבנו יותר את הגאודה שאגב מיובאת מהולנד וטבעית לגמרי (היא עשוייה רק מחלב ומלח ובצהובה יש קצת חומרים לא מזוהים)
    וכדאי לדעת שאותה הגבינה נמכרת בתפזורת במעדניה של שופרסל בזול יותר מהאריזות.

    השבמחק
    תשובות
    1. קנית את הארוזה?
      אני אנסה לקנות גם גאודה מהמעדניה, אולי היא תיהיה טעימה יותר.

      מחק