יום שלישי, 7 ביולי 2015

הסטייק המושלם ושבוע דוקושף בערוץ 8 מבית יס ב-12-18/07

ערוץ 8 של yes, אחד הערוצים המועדפים עליי ובין הסיבות המרכזיות להחזיק מנוי של יס בבית מביא לנו חידוש נוסף עם שבוע דוקושף. שבוע שכולו שפים, אוכל, מסעדות, פודיז' וכל מה שמתחבר לזה. תקבלו חוויה בין לאומית עם מסעדות מצרפת, הולנד, ארה"ב, תאילנד ועוד. בנוסף, תמצאו גם את הצד השני של תעשיית המזון עם הנזקים מהתעשיה. שבוע דוקושף יתקיים בין התאריכים 12 ועד ה-18 לחודש (יולי).
לכבוד השבוע המתקרב קיבלתי שני סרטים לצפיה מוקדמת, הראשון המסעדה של אבא | Step Up to The Plate. סרט צרפתי שמתעד את ההחלטה של מישל בראס, שף בעל שלושה כוכבי מישלן להעביר את המסעדה שלו לבנו. סרט מאוד צרפתי מהבחינה שהוא מאוד איטי ומאוד כבד, נדרשת הרבה סבלנות מצידכם ומצד הבן לאב (השף) שמאוד קשה לו לשחרר את המושכות. אני מודה שאם זו הייתי אני כבר הייתי מתחרפנת. באחת מהסצנות האב והבן עוסקים בבניית מנה והבן לא ממש מרוצה מהתוצאה כשהאב לוחץ עליו שאין שום בעיה, בשלה הזה המצלמה מתמקדת במבט של הבן שפשוט מוותר ונשאר עם המנה ממנה הוא לא מרוצה. צריך הרבה סבלנות אבל שווה צפיה. בכורה: יום שישי, 17.7, בשעה 22:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD.


הסרט השני הוא מהפיכת הסטייקים | The Steak (R)evolution שעוסק בעניין ברומו של עולם - היכן תמצאו את הסטייק הטוב ביותר בעולם? מסע בינלאומי בין מסעדות, חוות, שפים וכותבים בתחום הבשר. החיפוש אחר הנתח המושלם מביא אותם למבחר מסעדות משוגעות שאני עוד אחלום עליהם. הסרט גם מעלה שאלות בנוגע לגידול התעשייתי לעומת המגדלים הקטנים בחוות משפחתיות והאופן בו מגדלים את הבקר.


אחת מהאמירות שהפתיעו אותי בסרט הגיע מיוצר הסרט - בן למשפחה צרפתית של מגדלי בקר שאומר כי המגדלים הטובים בעולם הם הבריטים ולכן גירשו אותו מאישהי ועדה/מועצה צרפתית. ולא, לא הסגרתי בפניכם מהיכן מגיע הסטייק הטוב בעולם.

לאחרונה חזרתי מביקור בארה"ב ולאורך כל הסרט עוברת לי המחשבה בראש איך שכחתי לבקר בפיטר לוגר בניו יורק! חשבתי על המסעדה והייתי מודעת לה עוד לפני הנסיעה ופשוט שכחתי. אני בטוחה שפספסתי את אחד הסטייקים הטובים ביותר שטעמתי. במהלך הסרט חוזרים למסעדה לא פעם. בעלת המסעדה לא מוכנה לספר ליוצר הסרט את הסוד היחיד שהם שומרים לעצמם ולא אני לא אגלה לכם מה הוא, תצטרכו לצפות :-)
בכורה: יום שלישי, 14.7, בשעה 22:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD. שידור נוסף: שישי, 17.7, 23:30.

פרט חשוב במיוחד, אל תצפו בסרט הזה או בכלל בסרטים בשבוע דוקושף כשאתם רעבים זה יגרום לך לפשוט על המקרר ולאכול מכל הבא ליד :-)

כבר שמתי להקלטה את הסרטים: "התשוקה לטעם – אלן דוקאס", "שף פאקינג מושלם", "פודיז" ואת הסדרה "המסעדות המוזרות ביותר בעולם" שחוזרת לעונה שניה בשבוע דוקושף. ברגע שיתאפשר אוסיף עוד סרטים להקלטה :-)

שבוע דוקושף מתקיים בשבוע הבא בתאריכים 12-18/07 ערוץ 8, למידע על סדרות נוספו שישודרו היכנסו (וגללו מטה).

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה