יום שלישי, 21 ביולי 2015

ביקור ראשון בארצות הברית - פוסט מצולם, החלק השני

קצת אחרי שחזרתי לארץ עלה החלק הראשון, איכשהו מאז לא הצלחתי להביא את עצמי לעבוד על הפוסט השני. מידי פעם רואה משהו שמזכיר לי את הניו יורק בערגה ומעלה בי את החשק לחזור ובמהרה. מקווה שתוך שנה אוכל לחזור לביקור חוזר :-)
הפוסט הזה יעסוק בחלק השני של הטיול, שהמעבר מחוף לחוף היה קשה במיוחד עם ביטול טיסה. ריצה לטיסה אחרת בתקווה שיהיו בה מקומות פנויים וטיפול הזוי במיוחד של יוניטד.

נחתנו בסביבות 3 לפנות בוקר, הגעה למלון והתמוטטות משוגעת אחרי יציאה לשדה ב-10 בבוקר.

קימה בשעה מוקדמת מידי הביאה אותי לצפות בזריחה משוגעת, ואם תסתכלו טוב בתמונה תראו שהים נמצא ממש מתחת לשמש והים בשפל.
ביומיים בהם שהינו בסאן פרנסיסקו נהנו מכל מיני סיורים שכללו את פיר 23 עם אקווריום שמכיל את הדגה המקומית כולל כרישים שהיה מאוד נחמד.

המשכנו לסיור באלקטרז שמסתבר שאם לא תזמינו מראש (ברמת החודשים) לא תוכלו לאי אלא רק סיור חופים שמקיף את האי ושט לאורך החוף.
אלקטרז

סאן פרנסיסקו מהים

אסכם את סאן פרנסיסקו בהמון עליות, יומיים בעיר הזו התישו אותי יותר מאשר שבוע בניו יורק ואת כל הטיול ב-SF העברנו בכלל ברכב.
עליה משוגעת
 את סופ"ש השבוע העברנו בלגונה ביץ כדי שנוכל לקחת את אחת החוויות המדהימות שעברתי בטיול. ביקור בנמל דנה פוינט כדי לצאת לצפיה בלוויתנים ודולפינים בשפע.
לקח קצת זמן אבל מצאנו לוויתן שהשתעשע בנו וכל פעם ברח לכיוון השני, בתמונה אתם רואים את זנבו של הלוויתן לפני צלילה.
 את הלוויתן היה לנו קצת קשה למצוא אבל דולפינים הגיעו בהמוניהם וממש התרגשתי לראות אותם, לא הפסקתי לחייך לעצמי בצפיה בהם.
ייצבתי את עצמי בחרטום הספינה וצילמתי את היפייפיים הללו.

אורות לגונה ביץ בלילה.

מלגונה ביץ המשכנו ללאס וגאס, עיר שלא התחברתי אליה בשום צורה ובמיוחד לא לחלק התיירותי. הסטריפ עמוס לי מידי, צפוף וחם ברמות משוגעות. כן אהבתי את החלק העירוני שמשמש את המקומיים כולל הרשתות המקומיות והמסעדות הקטנות מסביב :-)
בניו יורק שכחתי מפסל החירות אז לפחות בלאס וגאס.

יצאנו לסיור בסכר הובר שלמרבה ההפתעה היה מאוד נחמד ומעניין.
צילום מהסכר עצמו

בדרך חזרה לקח אותי המדריך להציץ בעיירה שהותאמה ליובש הקיים באיזור עם גינות מתאימות. בדרך גם הצצנו באיילים המקומיים וממש הרגשתי בעין גדי.
לא עין גדי?

כחלק מרצוני לטייל בסטריפ חיכיתי לשעת לילה להתקררות מה-45 מעלות ששררו שם. בשעה 22:30 יצאתי לסטריפ, הטמפרטורה 42 מעלות חום, שרדתי במשך כמה דקות ושם נגמרה החוויה שלי עם הסטריפ בוגאס.

סיימנו את הביקור בסיור מלונות משוגע עם עיצובים משוגעים, כשהאהוב עליי ביותר הוא הונציאני (Venetian), ההשקעה בו מדהימה. הייתי בונציה לפני כמה שנים וב-ונציאני היה הרבה יותר נחמד :-)

זהו, ככה נגמר לו הטיול לארה"ב. חוויה משוגעת ואני בהחלט רוצה לנסוע שוב.
בפעם הבאה פוסט עדכון שהוא קצת אישי.