יום חמישי, 14 במאי 2015

חדש על המדף – סדרת מוצרי חלב מבית שופרסל

אין סיכוי שפספסתם את ההשקה למוצרי החלב של השופרסל, הם קיבלו חשיפה בכל מדיה אפשרית בעקבות חדירת מוצרים לשוק מאוד סגור בו יש מתחרים קבועים מזה שנים שלא ממש רוצים להתחרות במחירים על מוצרי הבסיס. ההשקה לוותה בהצהרה כי מחירי המוצרים יהיו נמוכים יותר מהמתחרים ובאיכות גבוהה. כרגע ניתן למצוא על המדפים חלב בקרטון 3% ו-1%, שוקו טרי 2% בשקיות וקרטונים, שמנת להקצפה 38%, גבינה צהובה וגבינה צהובה מגורדת (שכרגע בעיקר חסרות), אותם קיבלתי להתנסות.



נתחיל ממוצר הבסיס, חלב. לרוב אני לא שותה חלב אבל בחרתי לנסות ה-3%, חלב ככל החלבים האחרים בשוק ואם לא תאמרו לי שהפרות ממנו הוא מגיע מקבלות סרנדות ועיסויים בכל בוקר אין בינו לבין כל המתחרים הבדל מלבד המחיר הזול יותר. בסופו של דבר חלב, הוא חלב, הוא חלב ואין שום סיבה לשמור נאמנות למותג חלבי כלשהו.

המוצר השני שהתנסתי בו הוא שוקו, לרוב אני קונה את המותג הגדול בשוק בעקבות הורדת המתיקות שלו. השוקו של שופרסל התחיל נקודת מתיקות שפויה, הוא טעים, הוא מגיע עם 2% שומן ועם ערכים כמעט זהים לשוקו המועדף עליי. רוב הסיכויים שמשתמשים בו בקקאו שונה אז תמצאו בו מרירות טיפה יותר גבוהה וזה כבר עניין של טעם, הצעה שלי: תקנו שקית שוקו ותטעמו.

המוצר השלישי והאחרון, שמנת להקצפה 38%. לא היה לי משהו מיוחד לעשות אותה אלא רק להתנסות, הקצפתי במיקסר בתוספת מעט מי סוכר לקבלת קצפת טובה, חזקה וטעימה. לא רואה שום חסרון למוצר החדש מול המוכר בשוק.

בהמשך מתכננים השופרסל להשיק מוצרים נוספים כמו גבינות מסוגים שונים, יוגורטים, חלב מועשר, גבינת גאודה של החברה ההולנדית קמפינה, חלב ללא לקטוז, גבינות מוצרלה וגבינות שמנת ועוד. אישית אני מחכה בעיקר לגבינת הגאודה אהובתי.

בשורה התחתונה תחרות תמיד טובה לנו הצרכן הקטן וכדאי לנסות את המתחרה החדש, מקסימום חסכתם.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

2 תגובות: