יום ראשון, 12 ביולי 2015

חדש על המדף – סדרת ה"מוגזמות" של דומינוס פיצה

כבכל יום קיבלתי מגוון מיילים המעדכנים אותי לגביי מבצעים שונים ומוצרים חדשים, בניהם הופיע מייל מדומינוס פיצה שעדכן לגביי סדרת פיצות חדשה, רגע לפני שמחקתי גיליתי שקיבלתי קופון להתנסות בסדרת הפיצות ה"מוגזמות" של דומינוס פיצה.
חיכיתי ליום מעניין והחלטתי להזמין את מוגזמת הגבינה, ההזמנה בוצעה תוך דקה באפליקציית המובייל של דומינוס וחיכיתי לה שמחה ומרוצה. אך אבוי הגיעה לה פיצה מוגזמת פטריות. מסתבר שעשיתי טעות והזמנתי את הפטריות במקום הגבינה, אז גם אותה חייבים לנסות :-)
אורי מתעניין!

מוגזמת פטריות מורכבת משלושה סוגי פטריות: פורטבלו, שמפניון ופטריות יער, הרעיון הוא כמובן כמות גדולה מהרבה מכל תוספת רגילה שתמצאו על פיצה.


הגיעה פיצה עמוסה בפטריות, שניכר היה שהן טריות. אני מחובבת הגבינות ובגלל זה בשבילי הגבינה קצת נעלמת בין כל הפיטריות ולכן אני חושבת שנדרשת תוספת קלה של גבינה. בסה"כ פיצה עשירה מאוד בפטריות טריות ובשרניות, לאחת שחובבת פטריות טעימה במיוחד :-)

על טעויות צריך לשלם אז החלטתי שאני צריכה לטעום גם את המוגזמת גבינות שהוזמנה יומיים לאחר מכן :-)

מוגזמת גבינות מורכבת מגבינת מוצרלה (הקבועה בכל הפיצות), גבינת עזים ופרמז'ן דומינוס. אני אוהבת פיצות עם אקסטרא גבינות / חמש גבינות או שלוש גבינות אבל משהו לא הסתדר. אהבתי את המוצרלה, אהבתי את העיזים אבל משהו בפרמז'ן לא התחבר. טעם הפרמז'ן השתלט על הפיצה וחבל. לפיצת גבינות יש המון פוטנציאל רק שלצערי כאן התפספס.

בסדרה ניתן למצוא גם מוגזמת פפרוני עם שלושת סוגי הנקניק: פפרוני, חזה בקר ונקניק קנבוס. מוגזמת הפיטריות טעימה ומוצלחת את הגבינות לא אנסה שוב.

לרגל השקת קמפיין הקיץ לסדרת הפיצות "מוגזמות" יוצאת דומינו'ס במבצע הכולל פיצה משפחתית "מוגזמת" + משפחתית  100% מוצרלה  ב- 55 ש"ח כל אחת במשלוח! המבצע תקף עד סוף אוגוסט. מבצע השקה נוסף, משפחתית מוגזמת ב- 50 ₪ בהזמנת טייק אווי מהסניף.

חוץ מזה אני מנסה מהיום להימנע מפחמימות וסוכרים אז NO MORE PIZZA FOR ME! לפחות לא אחת שמבוססת על קמחים למינהם.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה