יום שלישי, 12 במאי 2015

גלביה ביה ביה, ביקור בחנות gallabia

אני אוהבת גלביות אבל הן לא אוהבת אותי, או יותר נכון אנחנו לא מסתדרות. לפני כמה חודשים עברתי באחד הערבים ליד חנות Gallabia בנווה צדק והתלהבתי מחלון הראווה, מה שגרם לי להיכנס לדף הפייסבוק שהוביל אותי לאתר שלהם. האתר שלהם דיי הרס לי כי כל דגם שנכנסתי אליו גיליתי את המידה המזוויעה בעיניי OS (one size) שלי בטוח לא מתאימה!

אני ושרונה הגענו לבקר בארנה (מומלץ בחום), במהלך הטיולים נתקלנו בחנות גלביה ולא רציתי להיכנס בעקבות ניסיוני עם האתר. בסופו של דבר נכנסנו והפלא ופלא יש מידות! ולא סתם מידות, עד מידה XXXL שמקבילה למידה 50 בערך.
אני ממש לא מחבבת את תורת הסלפי ולכן התמונות שלי יוצאות קצת הרבה עקומות, בנוסף לכל התעצלתי להוריד את הג'ינס ומדדתי מעליו אז עמכן הסליחה.
גלביה רחבה ואוורירית, מאוד נעימה על הגוף ויש לה כיסים אבל לא בטוח שמחמיאה במיוחד.


עוד גלביה רחבה שלדעתי מחמיאה יותר עם דוגמת פרחים לבנים שעושה את ההבדל.


גלביה באותו הסגנון רק ללא שרוולים שמאוד מחמיאה, רק שלי היא קצת קטנה ותתאים יותר לאגן במידה 48.

וגלביה אחרונה ששתינו התלהבנו ממנה, שחורה עם צווארון סיני (שמחמיא לכולן) עם סוג של רקמה שמקפיצה את הגלביה ללבוש שגם מתאים לאירועים. יכול להיות שהיא קצת צרה לי באגן או שפשוט הייתי צריכה להוריד את הג'ינס :-)
התמונה קצת מטושטשת אבל כל כך חמודה שלא יכולתי לוותר עליה

זה היה כל הביקור שלי בגלביה, לפי מה שראיתי המחירים מתחילים ב-790 ₪ מה שמנע ממני לרכוש גלביה שמטרתה היא סיבוב על הכלב. כדאי לבקר ולמדוד אולי תמצאו את הגלביה האהובה עליכן.
לאיתור חנויות או לרכישה באתר היכנסו.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה