יום רביעי, 6 במאי 2015

חבילת הפתעות יפנית חמודה וטעימה

כמו שכבר כתבתי לא פעם אני אוהבת חבילות הפתעה, אם זה קוסמטיקה, אופנה או מזון. הבעיה שרוב קופסאות המזון מחו"ל לא נשלחות לארץ ולכן אי אפשר ליהנות מהפתעות שלא נתקלתם בהם בעבר.
הפעם חבילה יפנית שהגעתי אליה דרך הבלוג של שרונה, הפוסט שלה עסק בחבילת הפתעות שמשלבת מוצרי מזון וקשקושים יפנים. איכשהו אני הגעתי לחבילת הפתעות שמכילה דברים טעימים :-)



לקח קצת זמן מרגע ההזמנה אבל הגיע ההזמנה הטעימה שלי, ברגע שפתחתי את הקופסא גם נפתחו עוגיות הדובי, סוג של פתיבר בציפוי שוקולד שהיו מאוד נחמדים לצד התה.
בשאר הקופסא מצאתי חטיפים מבוססי תירס בציפוי שוקולד שהיה טעים ובעיקר מוזר, חטיף אורז שלא הבנתי אותו בכלל. סוכריות אבן נייר ומספריים שלא הבנתי איך משחקים איתם והאם הסימנים עליהם קבועים בהתאם לצבע (מחשבות ברומו של עולם!). חטיף תירס בטעם גבינה שאפילו לי היה גבינתי מידי למרות חיבת היתר לחטיפים בסגנון :-)
גביע גלידה חמה, מי ידע שיש עוד משהו בסגנון בעולם?!?!? סוג של גלידת תות חמה בציפוי שוקולד עם גביע פריך שהיה אפילו טעים, את הגרסה הישראלית אני לא אוהבת.
שני פריטים שהיו לי טעימים במיוחד הם סוכריות גומי תות שהיו הטעימים ביותר שאכלתי Ever והיה חבל לי כשנגמרו. הפריט השני הוא קיטקט עוגת גבינה אפויה (2 יח') טעמתי אחד ובאמת שזה מזכיר עוגת גבינה וזה טעים. את השני אני עדיין שומרת במטרה לדחוף לתנור כשאאפה משהו :-)
את הקיטקט הרגיל אני ממש לא אוהבת ולכן לא קונה, בעבר הזמנתי טעמים מיוחדים של קיטקט מאיביי ולמרות הטעמים השונים קיצונית מכל מה שקיים בארץ נהניתי מאוד :-)
בחבילה תקבלו הסבר מפורט לגבי כל פריט בחבילה כי אנחנו לא דוברי יפנית שוטפת ואת אוריגמי החודש. עד שלא קראתי מה הוא לא הבנתי שזה אמור להיות ארנב ככה שהאורגמי לא היסטרי.
לדעתי זו חבילה כיפיית והשתדלתי לא לאכול יותר מהפתעה אחת ביום כדי שלא תעלם (לא תמיד עבד). יפן היא מקום שאני מאוד רוצה לבקר בו וגם זה יגיע, בנתיים אני אהנה מחבילות טעימות משם.

חבילת הפתעה עולה 25$ (בערך 100 ש"ח) כולל משלוח לארץ מיפן, שימו לב שאם החלטתם להזמין ונרשמתם מדובר ברישום למנוי ולא לחבילה יחידה אם לא בא לכן יותר מאחת פשוט תבטלו אחרי שקיבלתם מייל "החבילה בדרך". במהלך הרישום תוכלו לשים לינק לפוסט ותקבלו הפתעה טעימה נוספת :-) החבילה השניה שלי כבר בדרך.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

4 תגובות: