יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

חדש על המדף – מרקים עשירים בירקות של סנפרוסט

לכבוד החורף שהגיע סוף סוף לבקר הגיע לבקר אצלי החשק למרקים, טיילתי בסופר ונתקלתי במוצר חדש של סנפרוסט. שקיות עם 500 ג` תערובות ירקות בהתאם לטעם שנבחר ומארזים קטנים של צירים מתאימים.

מודה ומתוודה שאם תהיה לי דרך מהירה להכין מרק יש סיכוי הרבה גבוה יותר שאכין מאשר אם אצטרך לקנות את כל המרכיבים ולעבור שלב שלב. לכן גם שמחתי למצוא מוצר שיכול לקצר תהליכים.
את ההתנסות שלי התחלתי עם מרק התירס ופעלתי בדיוק עפ"י ההוראות, הוספתי 700 מ"ל מים ואת הציר אל הירקות. אציין שהירקות נראו טוב מאוד והציר הגיע בצבע חום כהה ולא מחמיא אבל אחרי הכל הוא ציר :-) המרק הגיעה לרתיחה ושוב עפ"י ההוראות שמתי טיימר של 10 דקות על אש קטנה, בתום פרק הזמן טעמתי את הירקות והתירס עדיין היה קשה. בסופו של דבר הבישול הסתכם בקרוב ל-35 דקות עד הירקות התרככו.
התוצאה הסופית לא היתה הכי מחמיאה בעקבות משך הבישול וקצת מלוחה מידי לטעמי, כנראה שהנוזלים הצטמצמו מידי ובשלב הזה כבר לא רציתי להוסיף עוד נוזלים.

המשכתי עם מרק הברוקולי וכמובן ששוב פעלתי עפ"י ההוראות, כאן טווח זמן הבישול התקצר משמעותית אבל עדיין לא עמד של עשרת הדקות המצוינות על האריזה. גם כאן לא כל כך התחברתי למרק, משהו בטעמים של הציר לא הכי מצא חן בעיניי. אם היו נמכרות מנות קטנות יותר של ירקות קפואים (הרוב נמכר בקילו) מותאמים למרק הייתי פשוט קונה אותם ומכינה בתיבול משלי.
פרט מעניין שהבחנתי בו בהצצה לערכים של הציר המצורף, כמות הקלוריות בו לא קטנה בכלל אבל מה שתפס את עיניי היתה כמות הנתרן שנעה סביב ה-5500 ל-100 מ"ל בשני המרקים כשבשקית אחת היו 53 מ"ל ובשניה 75 מ"ל, מדובר בכמות מאוד גבוהה של מלחים שבהכנה ביתית הסיכוי שתגיעו אליה נמוכה מאוד.
היה פרט מאוד משעשע בכמות הנוזלים, בכל מרק מוסיפים 700 מ"ל מים. כמות קצת יותר גדולה משתי פחיות שתיה קלה, איך בדיוק כמות כזו יכולה להספיק ל-4-5 מנות של אנשים מבוגרים :P
רכשתי את המרקים במחיר של 15.99 וניתן להשיג אותם בכל רשתות השיווק.
אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה