יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

חדש על המדף - קינלי עם מיצי פירות בטעמי תפוח, אשכולית ודיאט מנדרינה

חברת קוקה קולה ישראל השיקה לאחרונה טעמים חדשים שמצטרפים לסדרת הקינלי המוגז תחת השם "קינלי פרי", כשייחודיות המוצרים החדשים שהם מכילים מיצי פירות. המשקאות בעלי גיזוז ומתיקות מעודנים מיוצרים ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים. קבלתי את שלישיית הטעמים החדשים להתנסות.


נתחיל מהפחות מוצלח לדעתי, הקינלי פרי דיאט מנדרינה – מכיוון שהוא היחיד בין השלישייה שנמצא תחת קטגוריית הדיאט הורגשה בו נוכחות הממתיק המלאכותי ולדעתי הטעם הזכיר לי טעם סירופ שדולל מאוד. חשבתי שפחות התחברתי לטעם בגלל שאני לא מחבבת את טעם המנדרינה אבל חוץ ממני דגמו את המוצא עוד כ-10 אנשים שגם לא חיבבו את המוצר.

השני, קינלי פרי אשכוליות – כשטעמתי אותו לראשונה זיהיתי סיומת מעניינת ולקח לי רגע לזהות טעם מאוד מעודן של תפוח, בקריאה קצת יותר מעמיקה גיליתי שבעצם מדובר באשכולית ותפוח. אני אוהבת אשכוליות והתפוחים נתנו לזה עוד טוויסט מעודן כשכל זה משתלב במשקה מוגז אני מרוצה

אחרון חביב, קינלי פרי תפוח, בגדול מדובר בגרסת מופחתת קלוריות לסיידר תפוחים עם טעם קצת פחות מתוק ויותר מעודן מהסיידר המסורתי, אהבתי את הטעם ולמרות ששתיתי אותי בטמפרטורת החדר היה מאוד מוצלח, יש סיכוי שאם הייתי מקררת אותו הוא היה מוצלח יותר, אבל הבקבוק לא שרד מספיק זמן כדי להגיע למקרר

מדובר בקטגוריה חדשה שאני מאוד אשמח אם יפתחו בה יותר את הדיאט ויתנו לי אפשרות לבחור במשקה דיאטטי שיכיל מיצי פרי ויהיה מוגז המשקאות שכן אהבתי מרווים ונעימים לשתיה.

קינלי פרי משווק לצרכן בבקבוקי 1.5 ליטר. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

לרוויה

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס


תגובה 1:

  1. טעמתי את התפוח, אהבתי מאוד את הטעם שלו, טעם עדין לא מתוק מידי ולא דליל מידי. בדיוק במקום.

    השבמחק