יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

הפתיחה המחודשת של בית בנמל

סיביל גולדפיינר, המייסדת של בית האופנה קום איל פו חברה לרנן מוסינזון וכרם הלברכט מייסדי גלריית החללית, להשקת בית בנמל כבית מסחר לאופנה, אמנות, מין ומחשבה.

הבית עוצב כחלל פתוח על ידי סטודיו מו ככל-בו ענק המכיל מבחר דברים בהם בגדים, יריד אמנות צעירה, ספרים מיד שנייה, אביזרי מין, כלי גינה, פריטי מעצבים ומוצרי סחר הוגן.

בבית החדש מוצעות מבחר סדנאות מעשיות כמו עיצוב סנדלים (נראה לי מגניב ) וקורסים עיוניים. כסנונית ראשונה יתקיים במקום מפגש עם זוג פילוסופים צעירים שיעבירו קורס הבוחן את מוסד הנישואין לאורך ההיסטוריה דרך יצירות אמנות וסדרת מפגשים עם עיתונאיות שידברו על העבודה מלפני ומאחורי המצלמה.

כמו שכבר כתבתי ניתן למצוא בקומפלקס החדש פינות שונות המתמחות בארבעה נושאים: אופנה, אמנות, מין ומחשבה. על החלק האופנתי חולשת חנות הדגל של קום איל פו, כשבנוסף תמצאו חנויות של מעצבים אורחים כאניה פליט ויוסי קצב ל-SKETCH, כלי בית ומצעים, מוצרים לגינה האורבנית, אופניים, טואלטיקה אורגנית, מוצרי נייר, גופי תאורה, אביזרי צילום ומוצרי סחר הוגן שאוצרת עמותת "אחותי".

בתחום המין תמצאו את סיסטרז - חנות לארוטיקה וצעצועי מין שלא צילמתי מטעמי צניעות ;)

כמו שציינתי בחלל הוקמה ספרייה שמתפקדת כחנות ספרים מיד שניה וכחלל עיון ובו כ-2000 כותרים בארבעת תחומי הידע והעשייה של הבית. בנוסף, מתקיים במקום יריד אמנות קבוע של אמנות צעירה למכירה באוצרות של יעל קרון, מנהלת גלריית החללית.


בחלל גם מתקיימים שיעורים בהקשרים תרבותיים רחבים. מומחים בתחומים שונים משמשים גם כמורי הספרייה ומציעים מגוון שיעורים עיונים ומעשיים נגישים, ממוקדים ובלעדיים. בנוסף, כדי להקל על ההתמצאות בשפע, מדי חודש, דיירי בית בנמל ודמויות בולטות בתחומן ממליצים על ספר החודש בכל אחד מתחומי ההתמחות.

ניתן למצוא במקום את מסעדת הבית שמציעה אוכל בסגנון ים תיכוני משוחרר שלשמחתי כבר לא צמחוני, באירוע הוציאו כמה מנות קטנות לנשנוש ואני יכולה להגדיר אותם כ-לא מוצלחים, מכיון שאלו לא מנות המסעדה הם לא יכולים להעיד על התפריט. ניתן למצוא במקום את כולה, מרכז הטיפולים שממשיך להיות חלק מהמתחם.

כייף לבקר במקום, לעבור בין המדפים ולסיים את הביקור בישיבה בספרייה ולדפדף בספרים הכל כך מקסימים מפעם בהם ניתן לראות את התמימות מכל דף ודף

אודליה

בית בנמל

האנגר 26 נמל ת"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה