יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

חדש על המדף - גלידות מ-100% חלב עזים


בסופ"ש האחרון ביקרתי חברים ורציתי משהו טעים שיהיה לפחות קצת בריא, הציעו לי גלידה חדשה מחלב עזים. כמובן שהסכמתי למשהו טעים וקיבלתי קערית עם גלידת שוקולד, הטעם היה קצת בעייתי מבחינתי. לשוקולד היתה מרירות שאני לא מחבבת וויתרתי רגע לאחר מכן כשהמארחים מעדכנים אותי שהם מאוד מרוצים מהטעם והטעם השני שניסו היה כל כך מוצלח שפשוט אזל, טעם קוקוס ושוקולד צ`יפס.
לא התעצלתי ובהזדמנות הראשונה שנתקלתי במוצרים קניתי לי את טעם הקוקוס ושוקולד צ`יפס ובהמשך גם את המלון.
צילום יח"צ
נתחיל מהמלון, ניתן להרגיש טעם מאוד מעודן של חלב העזים כשריחו של החלב לא מורגש כלל, הניחוח היחיד שעולה מהגלידה הוא המלון שפשוט משגע. אני יכולה לומר שהטעם מזכיר קצת סורבה מלון אבל במרקם הרבה יותר חלק וגלידתי, בקיצור תענוג של גלידה שמגיעה עם 2.8% שומן והשם המגניב THE LIGHT SIDE.
לגביי הטעם השני – נקודת הפתיחה שלו גרועה מבחינתי כי אני לא אוהבת קוקוס או שוקולד צ`יפס כי לרוב מדובר בשוקולד מריר וכמובן שהגלידה מחלב עזים שלרוב אני לא מחבבת את טעמו המשתלט, אבל קבלתי המלצה אז ניסיתי
קניתי את הגלידה בדרך הביתה ועד שהגעתי הביתה נעלם לו חצי מיכל ולמה אני מזכירה את זה, משתי סיבות. הראשונה שאכלתי חצי מיכל וזה לא הפריע לי מצפונית כמו שאר הגלידות שמגיעות במכלים ;)והשני כדי שתבינו עד כמה שהיה לי טעים. מרקם שמנתי עם טעם קוקוס מענג ושוקולד צ`יפס (מריר) שמשלימים את טעם הקוקוס בצורה מושלמת. גם כאן טעם חלב העזים מעודן וכמעט לא מורגש, הגלידה הזו מגיעה עם 4.3% שומן (השוקולד מוסיף קצת) ועם עוד שם מגניב במיוחד THE BRIGHT SIDE, במקרר כבר יש לי שני מכלים פתוחים
כל סדרת הגלידות מיוצרת מ-100% חלב עזים טרי ולכן הם ידידותיים במיוחד לרגישים ללקטוז, כל הרכיבים טבעיים, הגלידה מועשרת בסיבים תזונתיים ולסיום האריזה ניתנת למיחזור ב-100%.
בהתחלה החסרון היחיד שמצאתי בגלידה היה המחיר המוגזם של 29.90 למיכל של 500 מ"ל שבו רכשתי את המוצר הראשון בטיב טעם. מס` ימים לאחר מכן עצרתי במגה לקנות כמה ירקות וראיתי את אותו המחיר אבל ב1+1 שהיה הרבה יותר הגיוני ואת האמת אני מוכנה גם לשלם 20 שקלים למיכל.
המבצע השווה לדעתי ממשיך עד ה-31 לאוקטובר.
ראיתי בסדרה ארבעה טעמים, שוקולד, מלון, קוקוס שוקולד צ`יפס ושוקולד קפה שאני לא מחבבת את טעם הקפה ולכן מוותרת על טעימתו. סדרת הגלידות מיוצרת בארץ ובעלת כשרות חלב ישראל, ניתן להשיג במבחר רשתות השיווק רק שימו לב למחיר.
בתיאבון ושנה טובה ומתוקה
אודליה
עדכון 04/15: לצערי הרב הגלידות נעלמו מהמדפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה