יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

לגעת באוכל פותחת סניף שלישי בפתח תקווה

לאחרונה נפתח סניף חדש לרשת לגעת באוכל בפתח תקווה, הוזמנתי לטייל ברחבי הסניף הענק (1000 מ`). הסניף החדש בקניון הגדול נפתח בהשקעה של 5 מיליון שקלים, סכום לא נמוך כלל ותשמחו לשמוע שבשנתיים הקרובות יפתחו עוד 8 סניפים ברחבי הארץ. במהלך הביקור שארך מספר שעות הצלחתי כל פעם מחדש להציץ בפינה שפספסתי קודם ואני עדיין בטוחה שלא ראיתי הכל.

מי שמכיר אותי יודע שאני מכורה לתחום הזה ורק לאחרונה הצלחתי להגיע למסקנה שלא כל מה שאני רואה אני גם חייבת לקנות ולהכניס לארון. לדוגמא: מחבת פסים שהחלטתי שאני צריכה, כרגע יש לי בארון לפחות שלוש מחבתות כשעד עכשיו השתמשתי רק באחת. קוראים לי אודליה ואני מכורה ;)


הסניף החדש מורכב ממגוון מרחבים מוגדרים לכל רעיון או דרישה שתחשבו עליו, פינת המזרח הרחוק עם כל רוטב וטעם מהמזרח. פינת היין עם מבחר יינות כשרים של שירת היין שיוכלו להיות מותאמים לכל ארוחה, הפניה האיטלקית בה תמצאו מקרר עם פסטה טריה שמתחדשת לעיתים קרובות. לא נשכח את פינת חומרי הגלם לאפייה שמציעה מבחר אדיר של שוקולדים, צבעי מאכל, אבקות, תמציות טעם, בצק סוכר וקישוטים רבים.


פינת קפה שמתאימה לכל חובב קפה עם מבחר רחב של פולים מכל העולם, מכונות קפה מכל הגדלים ואפשרות לקנות מכונת קלייה ביתית.


פינת המחלבה עם הגבינות של מחלבת מרקוביץ שאני מוכנה להודות שלא דגמתי אבל כל מי שטעם החמיא לכל אחד מהטעמים והגדירו את טעמי הגבינה כארץ ישראלים.


פינת המאפיה שמכילה מאפים של לגעת באוכל את המאפים המהממים של amaretti. במחלקה תוכלו לקנות כל מה שיעלה ברוחכם כולל הזמנת עבודות סוכר מיוחדות, שוקולד בעבודת יד ועוד המון דברים טעימים שממש עצרתי בעצמי מלהושיט יד ולחטוף



ברחביי החנות פזורים כל התבלינים, פירות יבשים, טאגינים מכל הצבעים והסוגים, פרטים שלא חשבתי לעולם שתצטרכו ורגע לאחר מכן עוברת לכם המחשבה בראש איך לא הסתדרתם בלעדיהם עד עכשיו



את הביקור סיימנו במרכז הקולינרי בסדנא מהירה להכנת רביולי בבית, הסדנא התקיימה בחדר הסדנאות בו מקיימים השתלמויות, סדנאות וקורסים ארוכי טווח בכל תחומי הבישול.



את המתכון לרביולי תוכלו למצוא באלבום התמונות שהעליתי בפיקסה.

אסיים בתמונת התחביב האחרון שלי שאני חייבת להפסיק לרכוש ממנו, בסיום הסיור קניתי לי אחד אבל קטן, אחרי הכל לאחרונה הזמנתי ורכשתי מס` לא קטן בכלל מהמגוון הקיים בשוק


נהנתי מכל רגע ואם היה לי תקציב לא מוגבל ועוד מקום בארונות כנראה שהייתי יוצאת מהחנות עם עוד הרבה מאוד מוצרים שאין לי ממש מה לעשות איתם ;)

הסניף החדש כשר ועובד כל יום בין השעות 10:00 ל22:00.

שנה טובה לכולם

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה