יום שני, 18 באפריל 2011

רגע לפני החג – בית קפה שקד

רגע לפני החג התחשק לנו לצאת לאכול משהו טעים, י&י אספו אותי ונסענו לבית קפה שי' זכרה בחיבה, שקד. הגענו בערך ב-7 בערב לבית קפה מרווח, נעים למראה בעיצוב קצת כפרי במרכז רמת חן.

התיישבנו לשולחן שבחלק מהמקום יש גם ארבעה סועדים מסביבו ואנחנו שהיינו רק שלושה כבר היה לנו צפוף מאוד. כפתרון לצפיפות על השולחן לאחר ההזמנה מצטרף שולחן מקפל ולא הכי יציב לצד השולחן כשאנשים שחלפו לידינו יכלו בקלות להעיף אותו.

י&י הזמינו סלט יפו זוגי עם תפוזים, מלפפונים, רוקפור, בצל, אגוזים, חסה ובייבי סלט (45), הזמנו איתו רוטב וינגרט וזו הפעם הראשונה שאני נתקלת במקום שמצליח להרוס רוטס וינגרט. לדעתי הם הכינו אותו עם בסיס ביצים/מיונז שגרמו לו לטעם לוואי לא נעים, החלפנו את הרוטב באלף האיים חמצמץ משהו אבל טוב יותר. אי אפשר היה לפספס את טריות הסלט אבל כמה קשה להוציא את הגבעולים של עליי הבייבי, הוא היה בסדר בסופו של דבר.

לצד הסלט הוזמן לחם הבית עם ארבעה מטבלים (28), הגיע לחם שטוח שמעליו קצח ושומשום, הוא לא היה רע אבל אי אפשר לקרוא לזה לחם. מדובר היה בסוג של בצק עלים דחוס שהזכיר מאוד את טעם בצק הבורקס. לצידו הגיעו ארבעה מטבלים, טחינה שהיתה קצת מרירה, חציל על האש ששכחו לתבל, פסטו שהיה בסדר וסלט טונה שהיה נחמד.


המנות והשולחן הקטן שהצטרף

אני החלטתי להשתגע קצת לפני החג ובחרתי במנה שהייתי מכורה לה פעם, פיצה מלוואח (27). שאלתי באיזו גבינה מדובר ונאמר לי שמדובר בגבינה רגילה, בטעימה ראשונה היא לא ממש הרגישה כמו הרגילה והיתה צמיגית במיוחד. רגע לאחר מכן גיליתי שהמלוואח לא ממש נאפה ונשאר ברובו בצק, קראתי למלצרית הצגתי את הבצק והיא שאלה אם ארצה להחזיר לתנור, כנראה שהיא חשבה שמשעמם לי ובגלל זה קראתי לה.


החזירו לתנור וחזר אליי באותו במצב רק מסודר אחרת על המגש. בסופו של דבר אכלתי מסביב את החלק האפוי והמרכז נשאר לו בנחת על המגש.


לפני שהתחלנו לאכול תכננתי על אחד הקינוחים בחלון הראווה, אחרי שסיימתי כבר ויתרתי על הרעיון, יצאנו עם חשבון כולל שתיה של 133 לפני שירות.

הסלט היה טרי וזהו, לשם אני כבר לא אחזור.

אודליה


שקד

אלוף דוד 40, רמת חן, רמת גן


מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה