יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

לרדת בגדול- עונת הזוגות

את פורמט לרדת בגדול אני מכירה כבר שנים ועוד לפני שעשה עליה, כשעלתה הגרסה הישראלית אפילו ניסיתי להתקבל. קבלתי המון מחמאות מהמראיינת אבל הבנתי שאני פשוט רזה מידי (חבל שזה לא בכל מקום ) ולא ממש היה לי סיפור קורע לב כה שהסיכוי שלי להתקבל היה ברצפה או לא קיים.

כשעלתה התוכנית צפיתי בעונה הראשונה ולא התלהבתי מהשינוי שבוצע לגרסה הישראלית, צפיתי גם בעונה השניה כשבשלישית דיי נואשתי.

בין לבין יצא להמשיך לצפות בגרסה האמריקנית ובגרסה שיצא לי להתוודע אליה לאחרונה האוסטרלית שמאו אהבתי. בשבוע שעבר קבלתי הזמנה לאירוע "לרדת בגדול אירוע סלווב`ס" (התחכמות שאהבתי ), דברתי עם בלוגרים וחשבתי לעצמי כדאי או לא? הגעתי למסקנה שרע לא יכול להיות מזה.


ביום שישי התכנסו במלון קראון פלזה סיטי סנטר (ההוא שצמוד לעזריאלי) לארוחת בוקר קלה לאחריו הוכנסנו לחדר "עינויים" טוב נו לא עינויים רק שיעור קיק בוקסינג עם מוטי חוטובולי אחד המתמודדים. את השיעור אני מאוד נהנתי לצלם מהצד ;)


לאחר השיעור הגענו לחלק הכי מעניין של היום (לדעתי) מפגש עם יאיר קרני המנהל המקצועי של "דרך הכושר לחיים" שאני מאוד מעריכה. שמחתי מאוד לגלות שהוא מלווה את התוכנית ועוד יותר את זה שזו כבר העונה השנייה שהוא מלווה את התוכנית.


הועברה לנו הרצאה על מבנה השומן בגוף האדם, על דרכי ההתמודדות ועל העונה החדשה. על מצבנו הלא נחמד ביחס לעולם מבחינת ההשמנה. רמות תאי השומן בגוף נקבעת עד לסיום גיל ההתבגרות ולאחר מכן לא ניתן לשנות את הכמות אלא רק לגרום לה להתרחב או להתכווץ, תאי שומן לא ניתן לאבד.

כיום ידוע ש-97% מכלל הדיאטות יגמרו בכשלון ו-40% כשלון לדיאטה עם ספורט ומבחינתו של יאיר עדיף כלל לא לעשות דיאטה.

שמחתי לגלות כל מיני דברים מעניינים שהחלו בעונה זו,

- העונה הראשונה שבה המתמודדים מקבלים ליווי גם לאחר סיום העונה ובעצם לא משאירים אותם להתמודד לבד לאחר סיום "ההייפ".

- הרצאות תזונה וכושר, כלים להתמודדות בבית כולל בישולים וקבלת החלטות שמקבלים המתמודדים במהלך העונה וישודרו כחלק מהתוכנית.

- כל השקילות מבוצעות ע"י יאיר בלבד ובעזרת משקל שמעביר זרם חשמלי בגוף ומודד את ירידת המשקל, האם הירידה היא ממסת השומן או השריר. במידה והירידה היא ממסת השריר המתמודד לא אכל בצורה תקינה ויקנס על כך שלא עמד בתנאי התחרות.

יאיר נשאל מס שאלות בהן

האם בריא או לא בריא לרדת מהר במשקל?

עפ"י יאיר קרני הנושא נבדק ועולה כי זה בריא אם מעוניינים בכך ובתנאי שהירידה מבוצעת תחת פיקוח.

האם קיימים דברים שיגרמו לזירוז קצב חילוף החומרים מלבד ספורט?

קיימים 4 מרכיבים שכאלו

- קפאין

- שתיית מים

- סידן שנמצא במוצרי חלב או בתחליפים

- חומר פעיל החריף בפלפל חריף

ממולץ גם לבדוק את רמות הברזל וה-B12 בדם, מחסור בהם יגרום להאטה בירידה במשקל.

לאחר השיחה המאוד מעניינת עם יאיר צפינו בחלק מהפרק הראשון של העונה, לא נתנו לנו לראות את השקילה לאחר האימונים. החלק הכי מעניין


יצאנו להפסקת צהריים בריאה ולא נעסוק בעד כמה בריא זה טעים ;)


לסיום העברנו חצי שעה עם מוטי חוטובולי שסיפר לנו על כל התהליך שעבר, שינוי התפיסה שהיה חייב לעבור כדי לחזור לחיים ולא לוותר על עצמו. כיום מוטי מדריך שיעורי קיקבוקסינג מוסמך, לפי התגובות מסביבי אנשים מאוד נהנו מהשיעור איתו וישמחו לעשות שיעורים נוספים


לפי כל מה ששמעתי על העונה החדשה, ההפקה שינו גישה ורק לטובה. העונה עומדת להיות מעניינת, אני מתכננת לצפות בה ולקוות שכל הדברים ששמעתי יבוצעו.

מזמינה אתכם להצטרף אליי בצפייה

כל יום ראשון בשעה 21:00, ערוץ 10.

http://laredet.nana10.co.il/

תודה לערוץ 10 ולקראון פלזה סיטי סנטר על האירוח והיום המהנה.

תמונות נוספות מהפרק והיום שלנו תוכלו למצוא כאן

אודליה

נ.ב.

לא לשכוח את הגרלת הבושם Lanvin ביום שלישי הקרוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה