יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

ביקורת סלטי משני

במהלך השבוע כתבתי על הביקור המהנה והטעים שהיה לי במסעדת משני, סיפרתי שקבלנו מס` סלטים לטעימה בבית והבטחתי לכתוב את דעתי עליהם.


לרוב אני נמנעת מלקנות סלטים מוכנים מכמה סיבות, החומרים המשמרים ששולטים כמעט בכל פינה טובה בשוק ולא ממש בריאים לאף אחד, כמות השומן המטורפת שניתן למצוא ברוב המוצרים ועצם זה שלרוב אני אוכלת כף או שניים, נמאס לי ובסוף אזרוק את כל הקופסא.

לגביי השומן, מי שכבר קרא את הבלוג שלי בעבר יודע שאני תמיד בודקת שומן רווי במוצרים שאני קונה, השומן במוצר שאקנה יכול להיות גבוה יחסית אבל מתרחקת מאלו עם השומן הרווי המוגזם. בסלטים האלו מצאתי שהשומן הרווי ממש נמוך ותיכף אפרט בסלטים.


לגביי החומרים המשמרים שבזכותם לרוב הסלטים יש אורך חיים ארוך במיוחד, ערוץ 2 ביצעו תחקיר בנושא החומרים המשמרים בסלטים ושמחתי לגלות שמשני הם הבריאים יותר.

אצטט את הכתבה "מה מכילים הסלטים המוכנים במקררים": "הבשורה הראשונה היא שאם אתם רוצים להימנע מחומרי שימור מסוכנים - סלטי משני צריכים להיות הבחירה שלכם. במשני נמצא רק חומר משמר אחד - פוטסיום סורבט - חומר שנכון לרגע זה לא ידוע כבעייתי משום בחינה".

נעבור לסלטים:

- חציל במיונז - טעים במיוחד, מכיל 263 קל` ל-100 ג`, 23.8 ג` שומנים (משהו שצפוי אחרי הכל זה סלט עם מיונז) מתוכם שומן רווי 0 :-)

- קישואים בטעם כבד – הריח היה מעולה, ממש כבד לכל דבר. לגביי הטעם זה כבר משהו אחר, אני לא אוהבת את מוצרי הבטעם אבל הבאתי שתי מומחיות (צמחוניות לשעבר) שטעמו והתאהבו! לפחות אחת מהן כבר רצה לקנות אותו.

- סלט טורקי – בגדול לא אוהבת סלט טורקי, את הסלט הזה אהבתי עם 123 קל` ל-100 ג`, 6.9 שומנים שמתוכם שומן רווי 0! גם בריא וגם טעים, לפחות לי

- סלט חומוס אורגינל - חומוס במרקם חלק ונקי, בלי תוספות ובלי משחקים. החומוס טעים לי עם 257 קל` ל-100 ג`, 18.2 מתוכם שומן רווי 3.2. מבחינתי זה שומן רווי נמוך אבל דיי הרבה זמן לא קניתי חומוס כדי להשוות את הרמה, אולי תספרו לי אתם.

- סלט גזר ולימון חריף – גזר שמורגש שהוא טרי, מעט חמצמץ וחריף, חריף מידי בשבילי. גם כאן הבאתי שתי טועמות שהסכימו איתו שהסלט ממש חריף, אם אתם מחובבי החריף הוא בשבילכם. יש בו 82 קל` ל-100 ג` עם 6.2 שומנים מתוכם שומן רווי 1.1, תוספת בהחלט קלה (תזונתית) לארוחה.

האינדקציה הטובה ביותר לכמה אהבתי מוצר זה או אחר היא האם קניתי ממנו שוב, במקרה הזה אני יכולה להעיד שברגעים אלו ממש יש במקרר 2 מארזים שנרכשו השבוע של סלט טורקי וחציל במיונז שהיו האהובים עליי

החברה ממליצה לאכול את הסלטים עד שבוע מיום הפתיחה ולשים לב שלרוב המוצרים שלהם יש תוקף קצר יותר משאר המתחרות בשוק בגלל המיעוט בחומרים משמרים.

לגביי המחירים, אני יודעת את המחירים של הטורקי (15.29) וסלט החציל במיונז (19.29) שכבר קניתי. מחיר שבהשוואה למתחרים בהחלט יקר ובייחוד שמדובר באריזות של 300 ג'. על הסלט טורקי אני בטוח שלא אוותר

בתיאבון

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה