יום חמישי, 26 במאי 2016

עוגת ביסקוויטים פליאו

יש לנו ביסקוויטים ומה עושים עם ביסקוויטים? עוגת ביסקוויטים. ניסיתי לעשות כל מיני המרות למתכונים ברשת והמילוי יצא לא משהו בלשון המעטה. באישהו שלב חשבתי שמה רע בקצפת טובה בשילוב ג'לטין ועשיתי ניסוי. הידעתם שלא ניתן להקציף שמנת לאחר הוספת ג'לטין? אז עכשיו אני ואתם יודעים :-)

נעבור למתכון, דבר ראשון תכינו ביסקוויטים מהפוסט בנושא :-)

רכיבים
חצי ליטר שמנת + 250 מ"ל = 3 מכלים
כף קצת יותר משטוחה של ג'לטין
2+1 כפות מייפל
כפית תמצית וניל איכותית
קקאו לקישוט – לא חובה

מתוך חצי ליטר השמנת מפרידים כ-150 מ"ל וממיסים בהם את הג'לטין תוך כדי חימום. בינתיים מערבבים את הווניל ו-2 כפות המייפל עד לאיחוד. אחרי המסת הג'לטין מאחדים את השמנת בשילוב הג'לטין בקערת השמנת הגדולה יותר.
מפזרים את הביסקוויטים בתבנית הנבחרת ושופכים מעל את תערובת השמנת. אין צורך להרטיב אותם כי הם סופגים את השמנת וחשוב שהשמנת לא תיהיה חמה כדי שהביסקוויטים לא יתפוררו.
הקצף הוא מניסיונות ההקצפה, לא יופיעו אצלכם
שימו לב שהביסקוויטים צפים כי מדובר בסופו של דבר בנוזל :-) מוזמנים להוסיף כמה ביסקוויטים שיראו לכם והם פשוט ישתלבו בעוגה הסופית.

הכניסו למקרר למשך לילה או עד השמנת מתקשה. הקציפו מיכל שמנת בתוספת כף מייפל ותמרחו או זלפו מעל וזהו יש לכם עוגת ביסקוויטים.


מבחינת כמויות השמנת, חצי ליטר כי זו הכמות שמתאימה לתבנית הפאי שלי. אפשר למדוד דיי בקלות בעזרת מילוי הקערה במים והעברתם לכד מדידה.


בתיאבון!
אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

2 תגובות:

  1. האם מקציפים את השמנת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין צורך, ברגע שמוסיפים ג'לטין לא ניתן להקציף :-)

      מחק