יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

חדש על המדף – החמוצים בכפר של איתן סגל

קבלתי לטעימה את סדרת החמוצים החדשה שמגיעה תחת השם "בכפר של איתן סגל". איתן סגל הוא מגדל מלפפוני טעם ממושב נתיב העשרה, מלפפוני טעם הם המלפפונים הקטנים שתמצאו נמכרים במגשיות בתוך המקררים. המבוגרים יותר מתארים את הטעם המלפפונים כטעם של פעם כשלמלפפון היה טעם של מלפפון


קבלתי לטעימה מבחר חמוצים בהם: מלפפונים, עגבניות שרי, כרוב כבוש, פלפלים אדומים וסלרי. חייבת לציין שההעדפה הראשונה שלי בתחום הזה היא לחמוצים בחומץ וקצת במלח.

טעמתי לי קצת מכל צנצנת והינה דעתי על כל אחד מהם: הכי פחות התחברתי לפלפלים האדומים והסלרי, לא אוהבת פלפלים אדומים שעברו תהליך, סלרי אני אוהבת רק אחרי שעבר בישול ולכן היה לי קשה עם הסלרי המוחמץ. המלפפונים במלח קטנים, פריכים ומומלחים בדיוק ברמה הנכונה, טעימים כמעט כמו של אמא (אין כמו של אמא).

אני אוהבת כרוב כבוש ולדעתי חסרה כאן חומציות קלה ושמרתי את המוצר האחרון לסוף. שמרתי את הטוב ביותר לסוף, עגבניות השרי היו פשוט תענוג מבחינתי, כדורים קטנים של כייף שמתפצפצים לכם בפה, היתה שם מתיקות מעודנות שהשתלבה עם המליחות בצורה מושלמת.


חשבתם שסיימתי אז לא, לי אין מה לעשות עם כמות כזו של חמוצים אז אחרי הטעימות הקלות שלי כולם הגיעו לביקור בעבודה והינה תוצאות הטעימה.

הסלרי נחל הצלחה אדירה וכולם התלהבו עד שאחת הבנות שאלה אם מותר לקחת את מה שנותר ואישרתי. למחרת קבלתי עדכון שהאריזה נגמרה ואיפה היא יכולה לקנות עוד

כמוני רוב האנשים לא התחברו כל כך לפלפלים והסכימו שחסרה חומציות בכרוב הכבוש. המלפפונים היו הראשונים להעלם כשלא היה עובד במחלקה שלא הסתובב עם מלפפון בפה. ואחרונות העגבניות שהיו חלק אהבו וחלק שלא כל כך.

חשוב לזכור שכל סדרת המוצרים היא ללא חומרים משמרים ולכן יש להם אורך חיים יחסית קצר לאחר פתיחה.

כל האריזות מגיעות במשקל של 950 ג' ואם אני לא טועה נמכרות במחיר של 19.99.

בתיאבון

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה