יום שלישי, 14 ביוני 2011

חדש על המדף, פילטרים חד פעמיים של Le Palais Des Thes לחליטות תה

בפעם האחרונה שרציתי לטעום חליטות נתקלתי בבעיה, מה אני עושה אם אין לי קנקן מתאים? הפתרון היחידשמצאתי היה רכישת קנקן קטן לשימושי האישי. עכשיו יש פתרון חדש בשוק, פילטרים חד פעמיים של Le Palais Des Thes שפותרים בדיוק את הפינה הזו ומייתרים את הצורך להסתובב עם קנקן בעבודה אם מתחשקת חליטת תה.

מדובר בפילטרים חד פעמיים מנייר מתכלה, המגיעים בשני גדלים: פילטר המתאים לכוס אישית ופילטר לקנקן, המתאים להכנת 4 כוסות תה. אני קבלתי להתנסות את הפילטר האישי.


באריזת הפילטרים האישיים יש 100 יח` ועימה מקבלים מעין טיקטק (כמו של פעם) לסגירת הפילטר שאליו מחוברת שרשרת מתכת לשימוש נוח ולתליה.

משהו נחמד שמצאתי מאחורי האריזה, פירוט של טמפרטורות ומשך שהיית התיון במים החמים בהתאמה לסוג החליטה בה עושים שימוש הפילטר האישי מתאים לשימוש בכוס והגדולים יותר לקנקנים להכנת 4 כוסות תה.


אם תשימו לב טוב טוב תראו שהגזמתי קצת עם כמות החליטה בתוך הפילטר וחוץ מזה גם התעללתי בתיון לצורך ניסויי וצילום. רציתי לבדוק אם הפילטר יקרע או ייתלש מהטיקטק, תשמחו לדעת שהוא שרד את כל המאמצים שלנו

הפילטרים הקטנים נמכרים במחיר של 20 ש"ח והגדולים באריזה של 50 יח` במחיר של 16 ש"ח.

עבור הטיקטק תוסיפו עוד 7 ש"ח.

לרוויה

אודליה

להשיג בפאלה דה תה, רח` דיזנגוף 131 פינת גורדון, תל אביב.

ניתן גם לקבל הביתה במשלוח ישיר מהחנות (ההזמנה מתבצעת באמצעות טופס הזמנה אותו ניתן להוריד מהאתר (http://palaisdesthes.co.il/order-form.html). טלפון לביצוע הזמנה: 03-5221317. מס` פקס: 03-5221327.

מחיר משלוח: 20 ש"ח בדואר רגיל, 40 ש"ח עם שליח או בחינם בהזמנה מעל 400 ש"ח.


2 תגובות: