יום שני, 10 באוקטובר 2016

מתכון לפלאו ביסקיטס

כל סופ"ש משגעים אותי כולם עם תמונות הג'חנון שלהם, אחד הבצקים הרעים אבל כל כך טעימים וכל כך אהובים עליי :-)
חיפשתי רעיון למשהו שאוכל לאכול איתו עגבניות מגורדות ולהנות מכל רגע ואיכשהו נזכרתי בביסקיטס האמריקנים. לא מצאתי מתכון של ממש שמתאים לפליאו אז חיברתי כל מיני מתכונים והינה התוצאה.

רכיבים
2 וחצי כוסות קמח שקדים מופחת שומן + חצי כוס עד כוס להמשך
כפית מלח
4 כפיות אבקת אפיה נטולת אלומיניום
כף דבש
375 מ"ל של שמנת מתוקה 38% ומעלה (מיכל וחצי)

תחממו תנור ל-200 מעלות על טורבו ותתחילו בחיבור המרכיבים היבשים. בקערה נפרדת או סתם כוס תדאגו למזג בין הדבש והשמנת כדי שהטעמים ייספגו ולא תתקלו בגוש דבש. תערבבו בין היבשים לשמנת עד שהרכיבים יתמזגו ותקבלו בצק דביק.


את הבצק תעבירו למשטח מקומח היטב, אנחנו צריכים להפוך את הבצק הדביק לבצק איתו ניתן לעבוד. ברגע שהבצק כבר לא נדבק לידיים הגעתם למרקם הנכון.
אפשרי וקל יותר לעשות את זה במעבד מזון אבל תקפידו להישאר על מהירות נמוכה.

אחרי שהגעתם למרקם הנכון תשטחו את הבצק לצורה הנוחה לכם, כזו שתוכלו לקפל לשניים דוגמת עיגול, מלבן או משולש. קפלו פעם ראשונה, שטחו ושוב קפלו לפחות ארבע פעמים.

בשלב האחרון הבצק צריך להיות בערך בגובה של סנטימטר וחצי עד 2 כדי לקבל ביסקיט חביב. תחתכו את הבצק לקוביות והכניסו לתנור שחומם מראש לכ-15 דקות או עד השחמה קלה. הביסקיטס תופחים מעט אבל לא כמו אלו בגרסת הקמח הרגיל.

תקבלו ביסקיטס עם מעטה פריך וחלק פנימי רך ונעים.


הם היו מדהימים (כמובן) עם עגבניות מגורדות, עם חמאה בפנים ובגלל שידעתי שאנחנו יוצאים למסעדה אז לקחתי איתי והתמוגגתי עם קרפאצ'ו פילה בקר שכבר מעל לשנה אני אוכלת ללא דבר.

מסתבר שיצאו לי הרבה יותר ממה שאני צריכה לאכול אז פשוט הקפאתי את הנותרים על מגש ולאחר מכן העברתי לשקית סגר אטומה.

במידה ואתם מוציאים מהמקפיא, הניחו על תבנית עם נייר אפיה, חממו את התנור (אין צורך בהפשרה נוספת) והכניסו את הביסקיטס לאפיה של כ-17 דקות או עד השחמה קלה.

חג שמח ובתיאבון!
אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

תגובה 1:

  1. נראה פצצה מהטיחה לנסות.
    אודלי איפה נמצא הלחמניות פלנטיין לא מוצאת אותם הבלןג

    השבמחק