יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

חדש על המדף – טראפלס תמרים מן הטבע של חברת רפאל'ס

בימים אלו קינוחים הם נושא רגיש, למה רגיש? כי לפעמים כשכולם אוכלים קינוח לי אין שום דבר נקי מחומרים למיניהם אז זה קצת מתסכל. זו הסיבה שאני כינה בעצמי מגוון של קינוחים רק כדי שאם מתחשק לי יהיה בסביבה משהו טעים :-)
קיבלתי להתנסות את חטיף התמרים החדש של רפאל'ס. הטראפלס עשויים  מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, ללא רכיבי חיטה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ומשמשים מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חמצון. החטיפים עומדים בהגדרות הפליאו ולא פחות חשוב ניתן לזרוק אותם לתיק ולשכוח עד למקרה חירום :-)


הטראפלס מכילים סילאן טבעי, קשיו, קוקוס וקקאו -  וזהו, בלי תוספות מיותרות ורכיבים שבשורה התחתונה יכולים לעשות לכם רק רע. הטעם הוא לא מתוק מידי לטעמי ומדובר במנה קטנה שסוגרת את הפינה ולא גורמת לכם להפריז.

אחרי שסיימתי את החבילה שקיבלתי להתנסות כבר קניתי אחת חדשה וכמו שכתבתי מעלה פשוט זרקתי כמה חתיכות בתיק ומידי פעם כשאני אחרי ארוחה ומתחשק לי קינוח שהוא לא פרי אני מוציאה לי כדור מהתיק :-)

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 - 18.90 ₪ לאריזת 120 גרם (6 יח' X 20 גר'). כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה