יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

דברים יפים מה-PSFW 2015 ואוטוטו אירוע מכירה

הגעתי לאירוע הפתיחה דיי לחוצה בזמן ובלי יכולת למדוד דיי הרבה דברים שרציתי. החלטתי שאני חייבת לחזור אבל לא להשתולל :-) הקצבתי לעצמי סכום מקסימלי וממש לא גבוה והגעתי למחרת.

המטרה היתה טי שרט מגניבה ועוד משהו לבחירתי :-)

הגעתי לפינה של NOEMI PLUS במטרה להשיג את החולה המגניבה שלי. נעמי היא חביבה ונעימה שנמאס לה לא למצוא בגדים שהיא אוהבת. החליטה לעשות מעשה ומייבאת בגדים מגניבים (כן אני זקנה) מפריז, בחנות שלה תמצאו מידות 42-52 :-)

מדדתי המון חולצות (נדיר מאוד שקורה) וצילמתי את חלקן. 
שתי חולצות בהחלט מגניבות, חוץ מזה שאין לי מושג מתי זה קרה אבל התחלתי לאהוב אפור :-)
טוניקות משובצות, נעימות במיוחד אבל קצת ארוכות בשבילי.
הגענו לבחירה שלי, בחרתי בחולצה שמשלבת אפור (כמובן) וחולצה משובצת כבסיס וניראית בהחלט מגניבה! שילוב שפעם הארון שלי הכיל במגוון צבעים. כמשהו המיוחד שלי בחרתי בעליונית המגניבה (אני ממש מגזימה עם המגניב שלי), קצת התלבטתי בין הצבעים ובחרתי באדומה :-) כל החולצות ללא יוצא מן הכלל היו חורפיות ונעימות במיוחד על הגוף.

כל החולצות עלו בסביבות ה-250 ש"ח והיתה עליהם הנחה של 50%, החולצה עלתה לי אחרי הנחה 125 ש"ח והעליונית 200 ש"ח. כרגע תמצאו בחנות 50% הנחה על הפריט השני. 

אני לא כל כך אוהבת למדוד בגדים אבל היה פריט אחד ומיוחד שלא הצלחתי להימנע מלמדוד, שמלת אודיה של צילה תפור עליך. כשרק ראיתי תמונות שלה ידעתי שאני לא אוכל להימנע מלמדוד אותה. 

היא מקסי מהממת, שנופלת הכי מחמיא שראיתי ועל כל מי שראיתי אותה עליה.

היא מתנפנפת אם תחליטי לפצוח בריקוד סוער, בתקווה לא לחטוף סחרחורת :-)
היא מחמיאה לי ברמות אחרות אבל בצער רב נאלצתי לוותר עליה ובאמת בצער.

אין לי שום אירוע בתקופה הקרובה ואני עוברת תקופה של שינוי תזונה מה שגורם לגוף שלי לשנות היקפים ולהחזיק את המהממת הזו בארון כדי לגלות כשאלבש אותי שהיא כבר לא מתאימה יהיה ממש לא נחמד.
הגעתי למסקנה שכשתיהיה לי סיבה למסיבה היא תיהיה הבחירה הראשונה שלי, בתקווה שהיא עדיין תיהיה :-)

ליומיים הקרובים בלבד צילה מוכרת את כל הקולקציה היפיפיה שלה ב-1+1 אז אתן מוזמנות להזדרז ולבקר באשדוד :-) 

חוץ מזה שברביעי הבא (ה-6/1/16) יתקיים אירוע מכירות לילה לבן ואופנתי ברעננה, מותג הבית טולה של שדרת המעצבים יארח את המותגים טליה, נעמי פלוס ולילא החל מ-18:00 ועד חצות. כשכמובן גאלה תעניק ייעוץ אישי באווירה נעימה ואינטימית. מובטח ערב מלא הפתעות ופינוקים :-) 

שדרת המעצבים, רחוב התעשייה 21 א.ת. רעננה

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה