יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

נפתח PLUS SIZE FASHION WEEKEND TLV 2015!

הגעתי הבוקר בריצה קלה ולפני העבודה (אתם יודעים כמה זה נדיר!) לאירוע הפתיחה של PSFW TLV. שנה שעברה אילוצים למינהם מנעו ממני מלהגיע לאירוע, הסתכלתי על כל התמונות ובעיקר קינאתי :-) 
השנה אני שמחה לדווח שהיה שווה את האיחור לעבודה ואת הריצה הקשה על עקבים :-)

זו השנה שניה ברציפות שיוזמת ומפיקה הסטייליסטית גאלה רחמילוביץ את אירוע האופנה למידות גדולות. אירוע שבשנה שעברה הביא מעל ל-7000 נשים מרחבי הארץ ליהנות ממגוון עצום (ובמיוחד לתחום המידות של הגדולות) של בגדים ואקססוריז. לשם השוואה לאירועים מקבילים ברחבי העולם כמו לונדון, פריז או לונדון לא הגיעו יותר ממאות בודדות.

גאלה בשלוש פוזות אופייניות :-)

כאישה במידות גדולות אני יודעת שסיבוב בקניון לרוב לא עוזר לי ויכול גם לדכא. כשהייתי צעירה יותר (הרבה יותר) סיבובי קניות יכלו להביא אותי לבכי מרוב תסכול. כיום יש מספר קטן של רשתות בגדים במידות גדולות אבל לא תמיד הן עונות על הדרישה או הרצון למשהו מיוחד שייצג אותך.
קולקציה מקסימה של MOTIF
באירוע אפשר למצוא 32 מציגות שמשיקות קולקציות בלעדיות לאירוע ומכל סגנון שתוכלו לחשוב עליו, מקאזו'ל יום יומי מגניב ועד בגדי ערב מנצנצים. בן 32 המציגות תמצאו תמצאו גם מעצבות חדשות עם קולקציות הביכורים שלהן שישמחו לפגוש אתכן :-)

שרונה מדגמנת שמלה יפיפיה בעיצובה של HONEY B
יהיו גרביונים צבעוניים ומדליקים עד מידה 58, פיג'מות והלבשת פנאי שמושקת לראשונה עד מידה 60, שמלות ערב READY TO WEAR  עד מידה 52-54 לראשונה בישראל, נעליים עד מידה 46, ליין בגדי ספורט שיושק לראשונה, הלבשה תחתונה ועוד.

ממגוון LEGZ
בנוסף , מושק לראשונה בארץ מגזין סטייל פלאס S+, מגזין האופנה והלייף סטייל לנשים במידות 42+ במהדורה חגיגית ומודפסת.

מגזין סטייל פלאס S+
מבקרות האירוע ייהנו ממתנות, הגרלות, אטרקציות וכל זה לצד תצוגות אופנה (ברביעי וחמישי), עמדות ביוטי מדליקות ואווירה חגיגית ונוצצת.

קולקציית הערב המנצנצת של טליה TALIA
בין המציגים בתחום האופנה תמצאו את: טליה TALIA, נומה NUMA, סו סימפל SO SIMPLE, HONEY B, NOEMI PLUS, MEEDOT.COM, LOL FASHION, צילה תפור עלייך, טולה TULA, MOTIF ועוד מבחר מעצבים.

מעיצוביהן של STORY OF ANKA ו-LINOR NABATI
בין הדוכנים תמצאו גם מגוון רחב של תכשיטים ובניהם את LINOR NABATI, אסנת גוטמן דיזיין, STORY OF ANKA, LOKITA, DIDI ועוד, לצידם תמצאו גם מגוון התיקים של מאיה שלו.
לסיום צילום עצמי לחולצה מהממת של טולה TULA
יש לכם את היומיים הקרובים ליהנות מהמגוון הרחב של המעצבים, עיצובים מיוחדים לאירוע ומבצעים מיוחדים לאירוע.
יום חמישי 17/12/15 בשעות 10:00-21:00
יום שישי 18/12/15 בשעות 9:30-14:00
// כניסה: 15 ש"ח // והכי חשוב מתקיים באולם האירועים 'יד חרוצים 11' תל אביב.
לצפיה בעוד המון תמונות מהמעצבות ומבחר עידכונים היכנסו לדף האירוע בפייסבוק.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה