יום שבת, 6 ביוני 2015

חבילת הפתעות יפנית חמודה וטעימה טייק 2

לפני חודש כתבתי על החבילה הראשונה שהתקבלה מיפן, אזכיר לכם שמדובר בחבילת הפתעה עם המון דברים טעימים שמגיעה כמובן מיפן. החבילה השניה היתה הרבה יותר יפנית בטעמיה ולא הכרתי את אף אחד מהחטיפים.


בחבילה תמצאו דף הסבר מפורט לגבי כל המוצרים בחבילה ואת אוריגמי החודש שגם החודש לקח לי זמן להבין מה הוא, מסתבר שהוא מעמד לצופסטיקס.

בסה"כ החבילה הזו מוצלחת בהחלט מבחינת הטעמים שלה, היו את עוגיות המדלן הטעימות ביותר שטעמתי איי פעם. דג זהוב ורוד במילוי תות טעים במיוחד, הוא קצת נשבר בדרך אבל עדיין היה טעים. היתה גם שקית סוכריות גומי חמוצות שקצת פחדתי מהן כי היפנים ידועים בקיצוניות שלהם ובסופו של דבר הן היו עדינות ונחמדות.

כמובן שהיו גם דברים מוזרים כמו חטיף בטעם מיונז ושרימפס שממנו היו לארג'ים ונתנו שניים (הייתי מוכנה לוותר עליו) או צ'יפס גבינה שהיו מוזר אבל טעים. גם החודש החבילה היתה כיפיית והשתדלתי לא לאכול יותר מהפתעה אחת ביום כדי שלא תעלם (לא תמיד עבד). אולי פעם עוד אגיע לבקר ולטעום את הדברים ביפן. נרשמתי לעוד חבילה ולאחריה אחליט האם להמשיך או שלא.

חבילת הפתעה עולה 25$ (בערך 100 ש"ח) כולל משלוח לארץ מיפן, כמו בפעם הקודמת שימו לב שאם החלטתם להזמין ונרשמתם מדובר ברישום למנוי ולא לחבילה יחידה אם לא בא לכן יותר מאחת פשוט תבטלו אחרי שקיבלתם מייל "החבילה בדרך". במהלך הרישום תוכלו לשים לינק לפוסט ותקבלו הפתעה טעימה נוספת :-)

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

2 תגובות: