יום חמישי, 4 ביוני 2015

חדש על המדף – עוגיות שיבולת שועל בציפוי שוקולד מבית פילסברי

כבר כמה שנים טובות שאני לא נתקלת במוצרים של פילסברי עם איש הבצק החמוד והשמנמן. פעם אפילו היתה לי בובה שלו שבלחיצה על הבטן הוא היה מצחקק, כנראה שזו אחת הסיבות שיש לי פינה חמה למוצרים שלהם :-) בכל מקרה הפעם רכשתי את מארז עוגיות שיבולת השועל בציפוי שוקולד חלב.



העוגיה מורכבת משילוב של קמח רגיל ומלא, לפחות 32% שיבולת שועל מלאה מה שלא הופך את העוגיה לבריאה אבל הרבה יותר בריאה מרוב המוצרים בתחום. בנוסף, העוגיות לא מכילות צבעי מאכל או חומרים משמרים. העוגיות מגיעות במארזים אישיים שמכילים 2 עוגיות ומאוד נוחות לשימוש אלא אם כן השארתם אותם קצת בשמש והשוקולד נמס לו (קרה לי :-)).


מבחינת הטעם הן ממש מוצלחות, פריכות בשילוב שוקולד החלב, המארז האישי בהחלט תורם לשילובם במהלך היום, לסיכום טעים ומומלץ.

כל מארז עוגיות אישי מכיל כ-150 קלוריות שזה לא מעט אבל גם לא הרבה לעוגיות מוצלחות עם שוקולד חלב מוצלח ללא טעמי לוואי. רכשתי את המארז שלי ב-15.90 ₪ בשופרסל, אני מנחשת שניתן יהיה להשיג בכל רשתות השיווק.

אם כבר כתבתי על פילסברי אני רואה בכך הזדמנות לפנות ליבואנים, החזירו את המוצרים המצוננים! בסוף שנות ה-90 תנובה שיווקו אותם בארץ ונחלו כישלון מוחלט. הקהל הישראלי עדיין לא היה מוכן למוצרים כמעט מוכנים לאכילה והיום הרבה יותר פתוח תחום, הגיע הזמן להחזיר אותם לארץ.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה