יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

עוגיות mooi הן באמת מוייי

לפני כשנה הושקו בארץ סדרת עוגיות mooi, סדרת עוגיות שנבנתה ממוצרים נבחרים מרחבי העולם. נציגי החברה יוצאים לסיבוב ברחבי העולם בחיפוש אחר עוגיות מיוחדות וטעימות (אני בוכה בלב) ולכן תוכלו למצוא שכל סדרת עוגיות מגיעה ממדינה אחרת כמו פולין או בלגיה.

את הסדרה אני רואה בסופרים כבר תקופה לא קצרה ומידיי פעם אני עוצרת מביטה ובוחרת להמשיך כי אני יודעת בדיוק מה יקרה אם הקופסא החביבה תשב לי בארון


לכבוד השקת קולקציית החורף של העוגיות ארגנו לקבוצת בלוגרים ערב נחמד באחד ממלונות צפון ת"א. באירוע הציגו בפנינו את הרעיון שמאחורי הסדרה, הצעדים שעשו להשקת המוצרים וכמובן החיפוש שהזכרתי מעלה.


רון ברק אחד מבעלי חברת דנשר שנמצאים מאחורי העוגיות

הסדרה מתחלקת לשלוש סדרות, הראשונה שכבות ביסקויט – שוקולד, מורכבת מ-3 שכבות של ביסקויט קראנץ`, מילוי קרמי ומעליו שכבת שוקולד חלב. השניה סדרת גלילי ופל, גלילי ופל דקיקים ופריכים במעטפת שוקולד חלב ואחרונה סדרת המלבניות, מלבניות חמאה, דקיקות בטעמים שונים. כל העוגיות מכילות שוקולד איכותי וניתן למצוא על האריזה את האחוז שלו.


רק תראו כמה שאני תרמתי מעצמי למענכם ולא הפסקתי לטעום ;)

קבלנו הביתה מארז עוגיות עמוס במבחר טעמים שאני בחרתי כל יום להביא איתי לעבודה טעם אחר, לטעום עוגיה ולתת לכל העולם לחסל את החבילה כמה שיותר מהר


ולכן יש לי דיעה על כל אחת מהעוגיות שטעמתי, נצא לדרך

סדרת מלבניות חמאה, אני מאוהבת בעוגיות חמאה וגם כאן היה מוצלח. עוגיות החמאה שקדים היו מעולות וכבר נרכשה עוד חבילה שגם היא נעלמה ;) מלבניות הקינמון בציפוי שוקולד מומלצות לחובבי הקינמון וגם הן טעימות. מלבניות הג`ינג`ר היו מעולות כשהתקררתי והרגשתי שהן רק עוגות לי טוב ואחרונה מגיעה מלבניות התפוח שלא היו לטעמי. שבבי התפוח הפריעו לי למרקם העוגיה הטעם פשוט לא היה זה מבחינתי.


סדרת גלילי וופל, יצא לי לטעום שניים מתוך ארבעת הטעמים טירימיסו שלא התחברתי אליו בגלל טעם הקפה ואגוזים שהיה מושלם!


סדרת השכבות, הסדרה שאכזבה אותי, לא היתה הזדמנות שלא הצצתי במארז עוגיות השמנת זביונה ואחרי שטעמתי הבנתי שנהרסה לי הפנטזיה. בסדרה ניתן למצוא את עוגיות שמנת זביונה, טירמיסו שלא אהבתי, אגוזים וקקאו שהיו טעימות וקראנץ האגוזים שלטעמי היה המוצלח והטעים ביותר בסדרה.


כמו שכבר כתבתי את עוגיות החמאה כבר קניתי ולא יכולתי להפסיק לאכול, את גלילי הוופל אני בטוחה שאקנה שוב ויש לי תחושה שבעוגית השכבות אגוזים אני אתקל לי בערב קר


בתאבון

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

העוגיות משווקות באריזות של 95-180 גר`, על גבי מגשית המחולקת לתאים השומרים על שלימות המוצר ועל טריותו. העוגיות נטולות שומן טראנס, הן כשרות: כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת משולש K ובאישור הרה"ר. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות ברחבי הארץ. המחיר המומלץ לצרכן נע בין 12.99 - 16.99 ש"ח.


תגובה 1:

  1. קניתי את העוגיות,איזה טעם נפלא של שוקולד אמיתי,
    זהו התמכרתי...

    השבמחק