יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

סקר התחתוניות הגדול בקטנה

טוב נו הוא לא כזה גדול אבל הוא כן השוואתי בין התחתוניות שמצאתי בשוק.

לפני כמה חודשים כתבתי עד כמה אני לא מרוצה מהשינוי שקוטקס בחרו לעשות בתחתוניות שלהם ועוד יותר לא מרוצה מהתגובה שלהם.

לא משנה שהובטחה לי תגובה בכתב שמעולם לא הגיעה, נאמר לי בעל פה שהתחתוניות שונו כדי שיותאמו לאנטומיה הנשית מה שבעצם הופך אותי ללא נשית כי הן לא מתאימות לי ובמבנה הקודם והלא נשי הן כן התאימו.

בקשתי לקנות את הדגם הישן שכבר ירד מהמדף וכמובן שלא היתה אפשרות, הבנתי שמהם לא תגיע הישועה ומאז בדקתי כל תחתונית שמצאתי בסופר.

הפתיעה אותי במיוחד ההצלחה של הפוסט, כמות הכניסות והתגובות גם הרבה אחרי שהפוסט עלה לראשונה.

המתמודדות שלנו:

- תחתוניות קוטקס שדעתי עליהן כבר ידועה ונכתבה ולכן לא אחזור עליה.

- תחתוניות אולדייס (alldays), מחיר לא הגיוני למארז, מאוד מזכירות את התחתוניות הקודמת של המועמדת מעלינו ועדין משהו במבנה שלה לא נוח ולא נשאר בתחום התחתונים. הדבק לא עמיד במיוחד ולא הרבה אחרי מורגש שהתחתונית מטיילת לה.

- תחתוניות מבית שופרסל, הזולות מבין החבורה והמפתיעות. מודה שלא ציפיתי ליותר מידי כשקניתי אותן אבל הפתיעו עם דבק באיכות טובה, הבעיה איתן היתה שלארג` לא ממש לארג` ואולי דומה למדיום

- תחתונות קרפרי, מחיר שפוי ביחס למתמודדות אחרות, מאוד מאוד מזכירות את התחתוניות המקוריות שאהבתי במשך שנים. המבנה מותאם בצורה מעולה לתחתונים והדבק עמיד. ניסיתי גם את התחתונית בשילוב ריח שהיה ממש חלש ונעים.

לפי מה שכתבתי אני מנחשת שהבנתם מה הבחירה החדשה שלי לתחתוניות



בגלל כל מה שכתבתי מעלה מעכשיו תוכלו למצוא אצלי בשירותים את התחתוניות של CareFree, על האריזה נכתב שמדובר במוצר משופר ויש סיכוי שזה נכון כי בעבר ניסיתי את התחתוניות ולא הייתי מרוצה, עכשיו אני מאוד

תחתונית נעימה תחתונית שמחה :P

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

2 תגובות:

  1. וואו זה מדהים שיש לנו אותה דעה בדיוק!
    גם אני הייתי מאוד לא מרוצה שקוקטס החליטו לשנות את התחתוניות שלהם, אחרי המון זמן שהשתמשתי בהן...
    ואז גם התחלתי לבדוק כל חברה והגעתי למסקנה שקרפרי היא הכי נורמלית והכי קרובה לתחתוניות הישנות של קוטקס. חשבתי שאני היחידה שזה הפריע לה, אז אני שמחה לגלות שיש עוד אחת :)

    השבמחק
  2. תכנסי לפוסט שמופיע בקישור מעלה ותראי שיש עוד רבות כמוך :-)

    השבמחק