יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

כל הנוצץ לא מתאים לי הוא

מתאים לי כבר דיי הרבה זמן שלא מתאימים לי, לא משנה שהם רוצים שיקראו להם ML אבל מה זה בין חברים שמכירים משנים עברו, קשה להתרגל לשם חדש.

השבוע נערכה פרזנטציה לקולקציית המעבר חורף של מתאים לי בקניון רמת אביב ואין שום חדש תחת השמש.

דיברתי עם מנהלת החנות לרגע שאמרה לי שהכל עדכני וצעיר, כששאלתי ממתי כל כך הרבה אבנים ופייטים זה עדכני? היא ענתה שבטח! וזה הדבר העונה.

לא זכורה לי אף רשת אופנה בשוק שזוהרת מרחוק כמו מתאים לי.

מציגה לכם כמה תמונות מהממות במיוחד של נוצצים, פייטים וכוכבים מכל הסוגים והמינים.


ימבה פייטים


כוכבים מוזרים עם שרשראות על ג`ינס



אבנים מוזרות ופייטים מוזהבים

מתאים לי שוכחים או משתדלים לשכוח מאיפה בדיוק הם התחילו, המעצבת שהיתה כל כך גאה לדווח שהם מחזיקים ממידה 0=40 ועד מידה 6=52 היתה מאוד מופתעת לשמוע שתמיד היה טווח מידות עד 6, רק שמידה 6 (שלדעתי היתה קרובה יותר ל60) של פעם לא מתקרבת בכלל למידה היום.

הינה דוגמא, חולצה מכופתרת בצבע כסף שלאחרונה התחלתי לחבב, על הקולב נראתה רע.


שרונה מדגמנת את החולצה


על הבובה יותר טוב ועליי קצת יותר בעייתי.

כדי שהחולצה תתאים לי בזרועות אני צריכה מידה גדולה יותר ואז היא מאבדת צורה, כדי להחזיר לה צורה ביקשתי חגורה. החגורה היחידה בחנות בלי יותר מידי נצנצים היתה על הבובה ונוספת לא היתה בנמצא. מדדתי עם הדבר הזה שאפשר לראות מהירח והחולצה נראית קצת יותר טוב.


מצטערת אני תמיד עושה פרצופים בתמונות

התחושה שהיא שהעיצובים לא ממש מתאימים לנשים מלאות או שמנות שיש להן נטיה קלה מכל סוג מהנורמה, אם יש לך בטן המכנס לא יחמיא, אם יש לך זרועות המידה שלך לא תעלה, אם יש לך אגן הקרדיגן רק ידגיש את זה ואני בטוחה שיש עוד דוגמאות שכבר שכחתי.

נקודת אור אחת כן מצאתי, אחרי לפחות 3 שנים מצאתי ג`ינס שפוי. כחול כהה, חלק, בלי שום רקמה/פייטים או דוגמא ועם רגל מתרחבת קלות בחנות, ניצלתי את התווים שקיבלתי במתנה ויצאתי עם ג`ינס, עכשיו יש רק לקוות שהוא לא יהפוך לשק אחרי 5 דקות.

גמר חתימה טובה

אודליה

נ.ב.

ביום ראשון מתחילה הגרלת הבושם euphoriaשל קלווין קליין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה