יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

הגיע זמן הבזאר! 'מתלבשות על זה' 2017 אוטוטו כאן

בזאר "מתלבשות על זה" יתקיים זו השנה ה-15. בהשתתפות כ-700 מעצבות ומעצבים, רשתות ויצרנים  ישראלים שנרתמו למאמץ ותרמו למעלה מ-40,000 פרטי לבוש, הנעלה, תכשיטים ופריטים בעיצובם.  


בזאר המעצבים של מרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ת"א
29-30.12.2017, ביתן 11, גני התערוכה ת"א.

בשנה האחרונה התקבלו במרכז סיוע תל אביב מעל ל-10,500 פניות של נשים, גברים, נערות ונערים נפגעות/י תקיפה מינית ובני משפחותיהם. בתקופה בה המודעות להטרדות ותקיפות מיניות הולכת וגוברת, ועוד ועוד מקרים של פגיעות מיניות נחשפים בפני הציבור, עולה גם הדרישה לסיוע ותמיכה שלנו, ולהמשך הפעילות השוטפת שלנו למען הנפגעות והנפגעים והקרובים להן/ם.

קמפיין #metoo הוכיח שוב עד כמה רחבה תופעת האלימות המינית וכמה קשות השלכותיה. במטרה למגר את 'תרבות אונס' המאפשרת אלימות מינית, ולהיטיב עם הנפגעות והנפגעים מרכז הסיוע מפעיל קווי חירום, מערך ליווי בהליך הפלילי, עשרות קבוצות תמיכה ואלפי סדנאות חינוך ומניעה בכל שנה.

בזכות ההתגייסות הציבורית לבזאר 'מתלבשות על זה' מגייס המרכז את המימון הדרוש להמשך הפעילות. מימון שבלעדיו לא יצליח המרכז לעמוד בהיקף הדרישות. 

לכן התמיכה וההתגייסות לטובת הבזאר חשובה לנו כל כך.

בבזאר מגוון עצום של פריטים לכל גיל ולכל מידה (וגם לבית!), במחירים אטרקטיביים במיוחד, כאשר כל ההכנסות קודש למרכז הסיוע.

  
בזאר "מתלבשות על זה", יתקיים בסופ"ש 29-30 בדצמבר, בביתן 11 בגני התערוכה, 
יום שישי 10:00-18:00 ושבת 10:00-20:00.


שנים שאני מתנדבת וקונה ביריד, השנה תמצאו אותי מתנדבת ביום שישי בבוקר. מזמינה את כולכם להתנדב או סתם להגיע לרכוש בסופ"ש של "מתלבשות על זה" השנתי.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה