יום שלישי, 5 באפריל 2016

סטודיו אנד ג'וי – ההנאה שבנתינה

העוקבים הוותיקים שלי ודאי שמו לב שנדיר שאני מגיעה לאירועים, יש לי פחות זמן פנוי (העבודה) והחיים ממשיכים לקחת את שארית הזמן פנוי שלי.

במקרים בהם אני מוזמנת למקומות שהם עסקים חברתיים שהמוצר שלהם מסייע לאנשים אני עושה סלטות ומצליחה לבקר.

הוזמנתי לאחרונה לסטודיו אנד ג'וי בראש העין, פיניתי לי את בוקרו של יום שישי והגעתי לביקור. אנד ג'וי הוא בעצם עסק חברתי שהוקם בשנת 2007 ע"י נדב עטיה שלקח על עצמו להקים חברה שחרטה על דגלה העסקת אנשים בעלי מוגבלויות כערך חברתי שמוביל את כל פעילות החברה. החברה מעניקה שוויון הזדמנויות בתעסוקה, מקום שיקומי ולא פחות חשוב פרנסה בכבוד.


בעקבות ההתנדבויות שלי בעבר אני יודעת שברוב (אם לא בכל) המפעלים המוגנים התשלום לעובדים במקום הוא עבור יחידה ותשלום מינימלי שיכול להסתכם ב-10-20 אגורות ליח', כשהשכר החודשי יכול להסתכם בכ-350 ₪. באנד ג'וי הם מגיעים לשכר של כ-4000 ₪ - בהתאם לשעות העבודה שלהם, כך שהחברה דואגת לפרנסה בכבוד לכולם.

באנד ג'וי תוכלו למצוא מתנה לכל אירוע וחג, זרי פרחים ומגוון רחב של מארזים. החל ממארזי שוקולד קטנטנים ועד ארגזי עץ מפוארים למילוי בכל אשר יחפוץ ליבכם. כל המארזים מעוצבים בשילוב מסרים חיובים, אמירות חברתיות וערך מוסף לכל מוצר שנמכר בחנות.

בחברה מצליחים לקיים את הפעילות העסקית והרווחית בעזרת מכירות לאורך כל השנה של פרחים, צמחי נוי, מגוון שוקולדים, יין ואלכוהול, ממרחים, תה ופינוקים מכל טוב הארץ תוך שיתוף פעולה עם מגוון רחב של חברות ישראליות. מכירות אלו מסייעות להמשך קיום החברה וקידום הערכים אותם הם מייצגים.

כל עובדי החברה עוברים הכשרה בכל תהליך הייצור, אם בשזירת הפרחים, אריזה, בניית מוצרים ועוד על מנת להביא את המוצר הסופי ללקוח בצורה הטובה ביותר. המון חברות נמנעות מעבודה עם החברה מחשש כי מדובר באנשים עם מוגבלויות ולכן המוצר הסופי יהיה לא מושלם או חלילה פגום.

נקודת ההנחה כאן שגויה. בעקבות ההכשרה של כל אחד מהעובדים שמכירים את המוצר עליו הם עובדים עד הפסיק האחרון ודואגים שלא יצא מהחברה מוצר שהוא פחות ממושלם.

יש סיכוי שתוכלו לקבל מוצר זול יותר שמיוצר בסין אבל בשום אופן לא טוב או איכותי יותר.

עכשיו אתם שואלים מה מטרת הפוסט ומה אני והם רוצים מכם? שום דבר מיוחד. אנחנו מתקרבים לחג, אתם צריכים מתנות לעבודה, מתנה לחמה, לגיסה או לעוד חברה, בקרו בחנות (המקסימה) בראש העין או באתר ופשוט הזמינו מתנה עם המון ערך מוסף http://www.andjoy.co.il/ המלאכה 4, ביתן 40 [הכניסה מרחי העמל 5], פארק אפק, ראש העין

תקליקו על הלינק מעל ותמצאו את עצמכם מול מגוון ענק של אפשרויות לבחירה לכל מטרה. בנוסף, היכנסו וצפו בקטלוג המארזים לחג הפסח עם המון דברים יפים וכן אני יודעת שאני חוזרת על עצמי :-) 

שיהיה לנו חג שמח מלא בנתינה וקבלה!

אודליה 
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה