יום שלישי, 3 באוקטובר 2017

דיינרס משיקה ארוחה עסקית בכל שעות היום ובמהלך כל השבוע

לאחרונה השיקה חברת כרטיסי האשראי דיינרס מהלך שיווקי התחום המסעדנות. מהלך שמביא ללקוחות המועדון ארוחה במחיר ארוחה עסקית במשך כל שעות היממה, כולל סופי השבוע בכ-40 מסעדות ברחבי הארץ.
בהזמנת שתי מנות עיקריות יהנו לקוחות דיינרס ממנה ראשונה וקינוח מתנה.


ברשימת המסעדות המשתתפות במבצע ניתן למצוא את מסעדת שגב ארט, טייגר לילי, טאיזו, ג'ונתן פוד קלאב (המסעדה החדשה של רושפלד), ניתאן טאי, כדיתא, מיסטר ומיסס לי, פורטר אנד סאנס, ג'קו, ועוד.

הוזמנתי לנצל את המבצע במסעדה לבחירתי ובחרתי בג'ונתן פוד קלאב. כמסעדת שף שמתומחרת בהתאם מבחינתי היא לא עמדה בציפיות. המלצר היה מאוד חמוד אבל ברגע שנכנס שולחן גדול דיי נשכחנו. הפרטים הקטנים שצריכים להתקיים בכל הוצאת מנה כמו ניגוב הצלחת ניתן היה לראות בקלות כי התפספס. הגעתי למסקנה כי אין טעם לכתוב ביקורת על המסעדה ולכן אציין רק מה היא המנה המוצלחת ביותר מבחינתי.

אחת ממנות ה"מתחילים..." (עפ"י הגדרת המסעדה), ברק נא, קישואים ושמן עגבניות "לב הפר" (75 ש"ח). מדובר במנת טרטר (של 80-100 גרם) שמגיעה בסירת עצם בקר ושולב בה מח עצם שעשה את המנה מעולה!

בעקבות ההמנעות שלי מגלוטן וסוכר לא דגמתי את הקינוח, אך נבחרה מנת עוגת תפוחים "Brittany" קרם שקדים ותפוחים בקלבדוס (52 ש"ח). מנה שזכתה המחמאות משותפתי לארוחה.

כיצד מנצלים את ההטבה? ההטבה ניתנת בתמורה ל"חוויה" המותנה במחזור חודשי של 1,500 ₪ וכרוכה בהורדת קוד בחנות החוויות של דיינרס קלאב ומותנת בתשלום בכרטיס Diners Club בלבד. ניתן לממש חוויה אחת בלבד בחודש בתוכנית ארוחות עיסקיות. אין כפל מבצעים והטבות.

פרטים נוספים ואת תקנון המבצע תוכלו למצוא באתר דיינרס. בנוסף, תמצאו גם סרטוני המלצה שהפיקה דיינרס בשיתוף פעולה עם ניב גלבוע למנות מיוחדות במגוון המסעדות.

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה