יום חמישי, 9 ביולי 2015

חדש על המדף – Fruit Water, משקה בטעמי פירות

חזרתי לארץ מחופשה לפני שבועיים והפרסומת הראשונה שראיתי בארץ היא למים החדשים בטעמים Fruit Water, חשבתי שאני רוצה לנסות אותם וברגע שראיתי אותם בסופר רכשתי אותם.

יש לי בעיה עם שם המוצר, באנגלית קראו לו מיי פירות אבל בעברית הם כותבים בכל מקום משקה בטעם (אננס, אבטיח ועוד) אבל לא מציינים שמדובר במים בטעמים אלא במשקה/מיץ. לכן כשציינו חצי מכמות הסוכר לא ממש ידעתי למה להשוות את זה. במים מינרלים בטעמים יש 15 קלוריות ל-100 מ"ל ולבמשקה החדש יש 19 קלוריות ל-100 מ"ל, אז כנראה שהכוונה היא לא להשוואה למים בטעמים ולכן מפריע לי שם המוצר שמצויין בכל מקום כ- Water (מים). בהשוואה גם לכמות הפחמימות (סוכרים מדובר בערכים גבוהים יותר.

בהשוואה למיץ אננס טבעי במקרה היה לי בבית מדובר באמת בפחות ממחצית מכמות הפחמימות (סוכר) והקלוריות אבל זה לא מתקרב לטעם המיץ אלא לטעם של מים בשילוב מעט פרי.

קניתי שני בקבוקים, משקה בטעם אבטיח שמגיע בצבע ורדרד ולא ממש התחברתי אליו. טעמו מזכיר את טעם אבטיח שישב קצת יותר מידי במקרר וזה לא ממש חיובי. המשקה השני הוא בטעם אננס, הרבה יותר מוצלח, מזכיר את טעם מיץ האננס המשומר אבל בגרסה הרבה יותר עדינה וטעימה.

המשקאות הם ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ומכילים פרי בכמויות קטנות, בסביבות ה-5% על פי הפירוט על הבקבוקים.

לסיכומו של דבר, יש סיכוי מאוד גדול שאנסה טעמים נוספים וארכוש שוב את טעם האננס אבל חשוב לזכור לא מדובר במים בטעמים אלא במיץ מופחת קלוריות וסוכר.

רכשתי את המשקאות במחיר של 6.90 ש"ח ליחידה ברשת השופרסל.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

3 תגובות:

  1. הפרסומת שלכם כל כך מציקה ומטומטמת. מה אתם מנסים לומר ?. שאפילו אם בן אדם הולך למות מצמא. עדיף שימות ולא ישתה את המשקה הלא בריא שלכם . יש מצב שאני לא קולט את המסר . אבל זה מה שבא לראש. משקה לא בריא.ועדיף למות.

    השבמחק
  2. הפרסומת שלכם כל כך מציקה ומטומטמת. מה אתם מנסים לומר ?. שאפילו אם בן אדם הולך למות מצמא. עדיף שימות ולא ישתה את המשקה הלא בריא שלכם . יש מצב שאני לא קולט את המסר . אבל זה מה שבא לראש. משקה לא בריא.ועדיף למות.

    השבמחק
  3. אתה כל כך צודק!!! הסירו את הפרסומת המגעילה הזו ומיד!!!

    השבמחק